اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. اسفند 1394 - 15:16   |   کد مطلب: 16646
این روزها که ایام تبلیغات انتخاباتی آزاد است و کاندیداها با چسباندن عکس و پوسترهای خود به تبلیغات می‌پردازند، از آنان انتظار می‌رود که قانون را زیر پا نگذارند و قانونمند عمل کنند.
راست می‌گوئید قانون‌گذار خوبی هستید، از همین امروز قانون‌شکنی نکنید

به گزارش صبح الوند به نقل از آوای سیدجمال؛ در آستانه انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره از مجلس خبرگان هستیم و از امروز تا هفتم اسفندماه که روز انتخاب است، تنها پنج روز باقی است و کماکان تبلیغات کاندیداها به صورت ازاد در حال انجام است.

در واقع آزاد بودن تبلیغات به این معنا نیست که کاندیداها می‌توانند هر کاری را در تبلیغات خود انجام دهند و قانون را زیرپا بگذارند.

متأسفانه شاهد هستیم که قانون شکنی از کسانی سرمی‌زند که خود به نام قانونگذار وارد عرصه انتخابات شده اند و نمونه این قانون شکنی ها در چسباندن عکس و پوسترهای خود به در و دیوار شهر است که این امر از سوی دادستان خلاف قانون اعلام شده و بارها در جلسات توجیهی به آنان تذکر داده شده است.

جای بسی تعجب است که چطور می‌شود که آنانی که به همین راحتی قوانین را زیر پا می‌گذارند و می‌توانند قانون بنویسید و قانون تصویب کنند.

با نگاهی گذرا به خیابان‌های شهر می‌بینیم که علی رغم ایجاد نقاطی برای چسابندن عکس و پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها از سوی شهرداری اما بازهم چهره شهر را زشت کرده اند و این یعنی قانون شکنی که باید در محضر مردم پاسخگو باشند .

مردم باید خیلی هوشیارانه به این مسائل توجه کنند کسی که به راحتی رأی مردم را به اندازه یک حلب یا مایع روغن یک لیتری می‌فروشد اگر پایش به مجلس برسد قطعا" ویرانگر مجلس خواهد بود چرا که قطع به یقین این قوانین با معیشت مردم سرکار خواهد داشت.

این گونه قانونی که کاندیداها در مجلس به تصویب برسانند قطعا" ضرری است که یقه مردم را خواهد گرفت و باید در انتخابمان هوشیارانه و آگاهانه عمل کنیم.

این روزها آنچه از سخنان رهبری شنیده می‌شود در مورد انتخاب اصلح باید تقوا داشته باشد ، چه کسی با تقواست و سوال اینجاست کسی که رأی مردم را به قیمت چند هزار تومانی می‌خرد کسی که میلیاردی هزینه می‌کند ، می‌تواند اصلح و با تقوا باشد.

مردم باید با چشم باز در این صحنه ى مهم حاضر شوند و فرد با ایمان، باتقوا و دین دار را انتخاب کنند و نباید فراموش کنیم که تقوا در وجود کسانی نیست که برای یک رأی حاضرند هر میزان مبلغ و هزینه ای را پرداخت کنند.

مردم نباید تنها به یک روز از گذراندن معیشیت خود بیندیشند و با گرفتن یک مبلغ ناچیز هم دین و دنیای خود را بفروشند و هم برای یک روز شکم سیری خود یک عمر که باید سیر باشند را فراموش کنند و امروز باید با انتخاب درست یک عمر از زندگی و معیشیت را درست کرد که نیاز به فردا نباشد.

حال به عنایت به رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب فرد اصلح و ویژگی های آن ، امیدواریم که بتوانیم با عمل به رهنمودهای ایشان و با استعانت از خدای متعال و عنایت حضرت ولی عصر(عج) ،در تشخیص فرد اصلح، درست عمل کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان