اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1394 - 17:47   |   کد مطلب: 16523
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس که همواره در برابر سیاست های اشتباه دولت مخالفت کرده و فریاد اعتراضش برمی خاست به یکباره تصمیم گرفت تا از عرصه سیاست در این برهه حساس از تاریخ انقلاب کناره گیری کند.
چرا ابراهیم کارخانه‌ای از کاندیداتوری انصراف داد؟

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع؛ ابراهیم کارخانه‌ای که در حال حاضر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس است؛ این دوره از حوزه انتخابیه تهران برای مجلس دهم ثبت نام کرد.

وی اصالتا اهل کنگاور کرمانشاه بوده، اما روابط خوبی با طیف مذهبی شهر همدان داشت و همین موجب شد تا در مجلس هفتم به همراه "حمیدرضا حاجی بابایی" بر کرسی بهارستان نشیند.

بی تردید اگر  "ابراهیم کارخانه ای" این دوره نیز از همدان برای مجلس دهم کاندید می شد؛ شانس موفقیت بسیار بالاتری از تهران داشت و امید می رفت که بار دیگر نمایندگان مجلس هفتم بر کرسی مجلس دهم تکیه زنند.

وی در نهایت با ارسال یادداشتی به دفاتر رسانه ها از حوزه انتخابیه تهران انصراف داد.

کارخانه ای، درباره دلیل انصراف خود اعلام کرده که "هرچند لیست منتشره از طرف شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان خالی از اشکال نیست، اما حفظ وحدت کلمه و رعایت مصالح ملی یک امر واجب و ضروری است و  حال که شورای ائتلاف اصولگرایان تشخیص داده است که عزیزان دیگری برای ورود به مجلس شورای اسلامی از این حقیر سزاوارتر و اثرگذارتر هستند؛ این جانب به منظور حفظ وحدت کلمه و رعایت مصالح ملی و پایبندی به میثاق‌نامه انصراف خود را از داوطلبی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران به وزارت کشور اعلام خواهم کرد".

همچنین کارخانه ای باجود دعوت قشرهای مختلف از وی برای تغییر حوزه انتخابیه خود از تهران به همدان بر تصمیم خود اصرار ورزید و با تغییر موافقت نکرد و البته گلایه های بسیاری از تعامل ضعیف رسانه های بومی برخلاف رسانه های ملی با خودش داشت.

 

اعتدال در فرهنگ انقلاب اسلامی جایی ندارد

اینکه چرا این نماینده فعال دوره نهم که همواره در برابر سیاست های اشتباه دولت مخالفت کرده و فریاد اعتراضش برمی خاست به یکباره تصمیم گرفت تا از عرصه سیاست در این برهه حساس از تاریخ انقلاب کناره گیری کند و اصرار گروه های مختلف استان را نپذیرفت؛ پرسشی است که تنها خود می تواند به آن پاسخ دهد.

در هر حال امیدواریم نمایندگانی از همدان به بهارستان راه یابند که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و اسلام بوده و مواضع شفاف و روشنی داشته باشند زیرا اعتدال در فرهنگ انقلاب اسلامی جایی نداشته و ندارد.

امروز و در شرایط اجرای برجام و اوضاع اسف بار منطقه به نمایندگانی شجاع، دلیر و کاردان و مدبر نیاز داریم تا در برابر توطئه های دشمنان هوشیارانه مقاومت کنند نه اینکه با شعار اعتدال و به نام مردم، عقب نشینی کرده و میدان را ترک کنند.

یادداشت از سمیه مظاهری

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان