اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 8:20   |   کد مطلب: 16456
رييس پليس آگاهی استان خبر داد:
کشف بیش از 130 هزار نخ سيگار خارجي در همدان
رييس پليس آگاهي استان همدان از کشف 133 هزار و 760 نخ سيگار خارجي و مصدوم شدن عابر پياده در لاله جين همدان خبر داد.
کشف بیش از 130 هزار نخ سيگار خارجي در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي اظهار داشت: برابر خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان مقاديري کالاي قاچاق را از شهرهاي مرزي غرب کشور بارگيري و قصد دارند با استفاده از خودروهاي تندرو و از طريق راه هاي مواصلاتي استان همدان به تهران انتقال دهند، شناسايي و دستگيري اين افراد در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام يکسري اقدامات فني موفق به شناسايي اعضاء اين باند قاچاق شده و در يك عمليات مشترك با عوامل يگان امداد شهرستان بهار اقدام به تعقيب خودرو کردند اما راننده خودرو به محض رويت ماموران به سمت شهر لالجين متواري شد که در اين حين با يک نفر عابر پياده برخورد کرد و باعث مصدوميت وي شد.

زارعی اظهار کرد: قاچاقچيان مجدداً به سمت شهر بهار طي طريق کردند و در نهايت پس از تعقيب و گريزي طولاني در محور همدان سنندج حوالي روستاي "همه كسي"، خودروي قاچاقچيان متوقف و راننده خودرو به همراه سرنشينان خودرو دستگير و در بازرسي از خودرو 133 هزار و 670 نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش تقريبي دويست ميليون ريال كشف شد.

وی افزود: در اين خصوص پرونده تشکيل شد و در تعزيرات حکومتي شهرستان بهار در حال رسيدگي مي باشد و متهمان نيز با قرار روانه زندان مرکزي همدان شدند.

رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: مصدوم اين تعقيب و گريز عابر پياده اي 40ساله بود كه توسط عوامل اورژانس به بيمارستان بعثت همدان اعزام شد که طبق نظر پزشكان، حال وي رضايت بخش مي باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان