اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1394 - 14:50   |   کد مطلب: 16217
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" از کشف 221هزار و 600نخ انواع سيگار قاچاق و خارجي درسطح شهرستان خبرداد.
خودروی "تيبا" حامل 300 ميليون کالای قاچاق توقیف شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ داود علي­بخشي اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با کالاي قاچاق و برخورد با وارد کنندگان، مأموران پليس آگاهي در سطح محورهاي مواصلاتي طرح ايست و بازرسي را انجام دادند.

وی گفت: مأموران در بازرسي از يک دستگاه خودرو "تيبا" تعداد 221هزار  و 600نخ انواع سيگار خارجي و قاچاق کشف و خودرو نيز به پارکينگ منتقل کردند.

علی بخشی با اشاره به اينکه از ابتداي سال تاکنون چندين مرحله کالاي قاچاق از نوع سيگار خارجي در سطح شهرستان کشف شده، گفت: ارزش کالاي کشف شده بالغ بر300ميليون ريال مي باشد.

وی ورود کالاي قاچاق را تهديدي براي اشتغال و توليد داخلي دانست و يادآور شد: متهم به همراه کالاي مکشوفه براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در ادامه اظهار داشت: مأموران مبارزه با موادمخدر شهرستان اسدآباد با همکاري عوامل پليس مبارزه با موادمخدر استان با تشکيل اکيپ هاي ويژه 2نفر را به اتهام تهيه و توزيع مواد مخدر شناسايي وو دستگير کردند.

وی با ارائه هشدارهايي به افراد متخلف که فعاليت آنان از چشم تيز بين پليس به دور نخواهدماند، يادآورشد: متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و سرانجام روانه زندان شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان