اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. دى 1394 - 13:05   |   کد مطلب: 15605
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در 9 ماهه نخست امسال 93 میلیارد تومان کالای گمرکی قاچاق توسط ماموران ناجا در سطح استان کشف و ضبط‌ شده است.
کاهش 21 درصدی سرقت در همدان/کشف 93 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ دوم پاسدار حاجی محمد مهدیان نسب در همایش روحانیون منطقه هشت سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از مهم ترین موضوعات و الویت های پلیس در همدان ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب است.

وی گفت: در حوزه جنگ نرم کارگروه‌های مختلف علمی عفاف و حجاب برگزار شده که در این راستا از ظرفیت روحانیون استفاده حداکثری صورت گرفته است.

مهدیان نسب با اشاره به راه اندازی هشت ایستگاه عفاف حجاب در 9 ماه نخست سال جاری در همدان اظهار کرد: این ایستگاه ها با ظرفیت حوزه علمیه به اقداماتی در زمینه امنیت اخلاقی می پردازند و همگی دارای رویکرد فرهنگی هستند.

وی از راه اندازی واحد مشاوره و مددکاری در این نیرو خبر داد و افزود: بیش از 80 درصد پرونده‌های انتظامی توسط مشاورین و مددکاران نیروی انتظامی صلح و سازش شده و  50 هزار نفر هم مشاوره رایگان انتظامی، اجتماعی و... ارائه شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در 9 ماهه نخست امسال 93 میلیارد تومان کالای گمرکی قاچاق توسط ماموران ناجا در سطح استان کشف و ضبط‌ شده است.

وی از کاهش 21 درصدی سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: از صد درصد جرائم، 75 درصد کشف جرائم و 36.4 درصد از آن کشف پیشرفتانه بوده است.

مهدیان نسب افزود: در حوزه مواد مخدر هم ۵۰ نقطه آلوده در همدان شناسایی و در این زمینه ۱۲۰ طرح موضوعی و منطقه‌ای انجام‌شده است.

وی گفت: متاسفانه بیشترین کشفیات مواد مخدر در سطح استان، مواد مخدر خطرناک صنعتی است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از سه هزار کیلوگرم موادمخدر در استان کشف شده که از این لحاظ همدان از جایگاه برتری در کشور برخوردار است.

وی با اشاره به کاهش 57 درصدی تصادفات در اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در حوزه فرهنگ ترافیک امسال 10 درصد کاهش تصادفات را در استان شاهد بوده ایم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان