اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. دى 1394 - 11:46   |   کد مطلب: 15384
فرمانده انتظامي شهرستان بهار گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی بهار، 3 نفر از سرکردگان اصلی باندهاي مواد مخدر و همچنين 21 نفر دیگر از اعضاء و سرانگشتان توزيع کننده این باندها دستگیر شدند.
باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در بهار متلاشی شد+جزئیات

به گزارش صبح الوند، سرهنگ جمشيد باقري اظهار داشت: در پي خبري مبني بر وجود يک باند سوداگر مرگ در شهر لالجين و اقدام به فروش انواع مواد مخدر توسط اعضاي اين باند در سطح وسيع، دستور شناسائي و دستگيري اين سوداگران مرگ در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار قرار گرفت. 

وی گفت: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار و انجام اقدامات شناسائي و بکارگيري شگردهاي پليسي در نهايت طي شبانه روز گذشته 3 نفر از سرکردگان اين باند توزيع مواد مخدر در شهر لالجين دستگير و بلافاصله در اجراي طرح ارتقاء امنيت در سطح شهرستان تعداد 21 نفر از خرده فروشان و سرانگشتان اين باند دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي کردند.

باقری اظهار کرد: اين باند سوداگر که بسيار حرفه اي عمل مي کردند با اختفاي دوربين مدار بسته در اطراف ساختمان محل فروش، در هر يک از عمليات هاي دستگيري و بازرسي محل از حضور ماموران در محل مطلع و در فرصت مناسب اقدام به فرار و يا امحاء مواد مي کردند که در نهايت با کشف دوربين اختفاء شده توسط کارشناسان خبره پليس مبارزه با مواد مخدرشهرستان بهار ، اين 3 نفر سوداگر مرگ طي يک عمليات ويژه پليسي در حين توزين مواد مخدر دستگير شدند.

وی افزود: مقدار 80 گرم مواد مخدر از نوع شيشه و ترياک در اين عمليات از اين 3 نفر سرکرده باند توزيع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار گفت: در پي دستگيري اين سرکردگان و لب گشودن به معرفي ساير اعضاء اين باند در سطح شهرستان بهار و در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان تعداد 21 نفر خرده فروشان،  سرانگشتان و معتادين دستگير و همگي به مرجع قضائي شهرستان معرفي شدند. 

وی همچنين از تشکيل يک دوره دو روزه کلاس هاي آموزش شناسائي و برخورد با قاچاقچيان و نحوه جاسازي مواد مخدر در خودرو ها و منازل توسط رئيس پليس مواد مخدر شهرستان بهار خبر داد و گفت: اين کلاسها با هدف توانمند سازي کليه کارکنان انتظامي و راهور شهرستان بهار در مقابله همه جانبه با مواد مخدر و آشنائي با نحوه کشف مواد مخدر جاسازي شده، در ستاد انتظامي شهرستان بهار در حال اجرا مي باشد.

باقری با تشکر و تقدير از همکاري مردم شريف شهرستان بهار در خصوص مشارکت با پليس در برقراري نظم و امنيت و حفظ سلامت جامعه ابراز داشت: سامانه فوريت هاي پليسي 110 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار، اطلاعات و گزارش در خصوص هرگونه موارد مشکوک از سوي شهروندان و مردم شريف و خداجوي شهرستان بهار مي باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان