اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آذر 1394 - 9:25   |   کد مطلب: 15341
رئيس پليس آگاهي استان از توقيف يک دستگاه خودروي خارجي قاچاق به ارزش 3 ميليارد ريال خبر داد.
خودرو سه ميلياردي قاچاق در همدان توقیف شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در ايستگاه بازرسي "شهيد زارعي" در حين كنترل خودروهاي عبوري موفق به كشف دو محموله كالاي قاچاق و خارج از شبکه شدند.

وي گفت: اين ماموران يك دستگاه كاميون جرثقيل دار هيونداي كه از سمت كرمانشاه به تهران درحال حركت بود را متوقف کردند که در بازديد از اين خودرو، متوجه وجود يك دستگاه خودرو سواري شاسي بلند خارجي "ولوو" و فاقد هر گونه مدارك قانوني و پلاک با ارزش تقريبي سه ميليارد ريال در قسمت بار آن شدند كه در اين خصوص راننده دستگير و به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز منتقل شد.

زارعی در ادامه از توقيف يک محموله قاچاق ديگر خبر داد و اظهار کرد: ماموران مستقر در ايستگاه ياد شده به يک دستگاه اتوبوس مسافربري که از "اروميه" به سمت" خرم آباد" در حال حرکت بود مشکوک و پس از متوقف کردن آن متوجه وجود کالاهاي خارجي قاچاق و فاقد مجوز در آن شدند.

وی افزود: در اين خصوص راننده اتوبوس دستگير و به همراه خودروي مذکور به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد که پس از تخليه و شمارش چهار هزار و 431 عدد انواع لوازم آرايشي و بهداشتي با ارزش تقريبي 40 ميليون ريال کشف شد. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان