اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آذر 1394 - 10:59   |   کد مطلب: 15317
فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان بیش از 80 کيلوگرم ترياک در همدان کشف و ضبط شد.
بیش از 80 کيلوگرم ترياک زير بار صيفي جات کشف شد

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ دوم پاسدار حاجي محمد مهديان نسب اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پي خبري از فعاليت يکي از قاچاقچيان حرفه اي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و دستگيري نامبرده را در دستور کار خود قرار دادند.

وي گفت: درتحقيقات گسترده پليسي مشخص شد نامبرده در پوشش هاي مختلف اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر در اوزان بالا از استان هاي مرکزي به استان هاي غربي کشور مي نمايد که ماموران در اجراي طرح کنترل محورهاي مواصلاتي وي را حين انتقال مواد مخدر در پوشش صيفي جات شناسايي و نسبت به دستگيري آن در ورودي شهر همدان اقدام کردند.

مهدیان نسب اظهار کرد: طي يک عمليات پليسي يک دستگاه خودرو وانت پيکان موصوف  حامل بار صيفي جات متوقف و در بازرسي از آن مقدار 83 کيلوگرم ترياک کشف و يک نفر قاچاقچي مواد مخدر دستگير شد .

وی افزود: در ادامه اين اقدام عملياتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر به يک دستگاه خودروي زانتيا مشکوک و جهت بررسي آن را متوقف کردند که در استعلام به عمل آمده مشخص شد خودرو موصوف سرقتي مي باشد که اين خودرو نيز توقيف و سارق آن دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان همدان گفت: نقش و تعامل اطلاعاتي مردم موجب شده که امروز پليس مبارزه با مواد مخدر داراي اشراف اطلاعاتي مطلوبي در سطح استان باشد و با تکيه بر اين اعتماد و تعامل مردم عرصه را بر قاچاقچيان مواد مخدر تنگ نموده و استمرار تعامل و ارتباط با مردم يکي از اولويت هاي پليس مبارزه با مواد مخدر مي باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان