اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1394 - 6:50   |   کد مطلب: 11026
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: با هم‌دلی و هم‌زبانی کارگر و کارفرما در حوزه اقتصاد مقاومتی پیشرفت حاصل می‌شود و این امر سفارش رهبر است.

به گزارش صبح الوند، مسعود اقلامی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان در جلسه دیدار نماینده ولی فقیه در استان با کارگران همدان، ضمن اشاره به این که اقتصاد مقاومتی از سفارشات مقام معظم رهبری و عملی شدن آن وظیفه شرعی است، اظهار داشت: باید با توجه به هم‌دلی و هم‌زبانی بین کارگر و کارفرما، در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قدم برداریم و این مهم را به ثمر بنشانیم.

وی افزود: امام خامنه‌ای به این امر که از سرمایه‌های خرد مردم به منظور تشکیل تعاونی‌های کلان استفاده کنیم تأکید بسیاری دارد، از این رو وظیفه ماست تا در تحقق این امر گام‌های مؤثر برداریم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه با تشریح برنامه‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان در هفته کار و کارگر گفت: در این هفته صعود کارگران و خانواده‌های آن‌ها به الوند، پیاده روی بانوان، برگزاری نشست نخبگان و بسیجیان کارگر، عیادت از کارگران بیمار، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و غبار روبی مزار شهدا برنامه‌ریزی شده است.

رئیس کانون شورای اسلامی کار استان همدان نیز در این دیدار گفت: در هفته کارگر آن طور که شایسته کارگران عزیز و زحمتکش است باید آنها را به مردم و جامعه معرفی کنیم و در سال همدلی و هم‌زبانی به تولید استان و کشور کمک بسزایی شود.

احمد معبودی افزود: 40 درصد از مردم جامعه کارگر هستند و از طرفی نیز کارگران تصمیم‌گیری جامعه را در دست دارند.

وی اضافه کرد: با این حال کارگران از ثبات و امنیت شغلی برخوردار نیستند و اگر اختلالی در کار آن‌ها به وجود آید در جامعه تأثیرهای جبران ناپذیری خواهد داشت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان