اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1402 - 13:32   |   کد مطلب: 36570
نخستین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس و اعضای شورا و دیدار نوروزی شهردار همدان، معاونین مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، محمود مسگریان با تأکید بر تحقق شعار سال، افزود: شعار «مهار تورم و رشد تولید» با همکاری و انسجام محقق می‌شود که امید است امسال با تلاش و کوشش بیشتر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی به مردم گام برداریم.
مسگریان همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی در جامعه، اضافه کرد: ما موظف به امیدآفرینی هستیم و به عنوان مسئول باید راهکارهای امید آفرینی را ارائه دهیم و این امر تنها با سخن گفتن و شعار دادن محقق نمی شود.
وی با اشاره به اینکه امسال سال حساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: حضور مردم در صحنه های مختلف بسیار حائز اهمیت است و باید با عملکرد خود کاری کنیم که مردم همیشه در صحنه‎های مختلف نظام همچون انتخابات، مناسبت‎های ملی و فراملی نظیر روز قدس و روز 22 بهمن حضور پررنگ‌تری داشته باشند چرا که این حضورها موجب مشروعیت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: امروز داشتن وحدت و یکپارچگی پیام شهدا به مردم است و باید با انسجام و همدلی آنچه را برای امیدآفرینی است، محقق کنیم.
مسگریان  با تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود: وظیفه داریم نسبت به ارباب رجوع و مردم کمال احترام را داشته باشیم و مردم باید با کمترین اضطراب و مشکل بتواند به مطالبات خود دست یابند.
وی در پایان سخنانش تاکید کرد: امسال را باید سال بهینه‌سازی قرار دهیم و از اسراف و تجمل گرایی بپرهیزیم و تحقق رضایتمندی مردم در راس اهداف و برنامه ها باشد.
* شهردار همدان:  مدیریت شهری سال 1401 را به خوبی پشت سر گذاشت
شهردار همدان نیز در این جلسه ضمن تبریک سال نو و ایام ماه مبارک رمضان، گفت: مجموعه شهرداری با همت و حمایت اعضای شورا و همدلی مدیران شهرداری توانست سال 1401 را با وجود مشکلات اقتصادی به خوبی پشت سر بگذارد.
سید مسعود حسینی افزود: مردم سال گذشته را با فراز و نشیب‌هایی سپری کردند و امید است سال جدید سال توسعه و رشد و خدمت گذاری باشد.
وی اضافه کرد: در سال گذشته پروژه‌های نیمه تمام به عنوان اولویت اصلی مطرح شد که با همت شورا و شهرداری تقاطع غیر همسطح غدیر پنجشنبه هفته جاری به بهره برداری می رسد.
حسینی همچنین به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سردار همدانی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز در مدت یک یا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.
وی همچنین یکی از اقدامات خوب شهرداری در سال گذشته را راه‌اندازی سیستم یکپارچه الکترونیک شهرداری برشمرد و اظهار داشت: این سیستم رضایتمندی خوبی را در بین شهروندان و مسئولین به همراه داشته است.
شهردار همدان در ادامه به ارائه گزارشی از برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شهرداری همدان پرداخت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان