اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. دى 1399 - 12:49   |   کد مطلب: 34477
استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله:
دولت در حوزه کرونا گوش و چشمش را بسته است/لزوم صریح و شفاف بودن وزارت بهداشت در واردات واکسن کرونا
علی کرمی گفت: واکسن کرونا فقط برای گروه های حساس است، بنابراین باید دولت در مقابله با کرونا سریع و به موقع عمل کند چرا که اگر محدودیت و قرنطینه از روزهای اول شروع می شد جان ۵۲۰۰۰ ایرانی در اثر کرونا گرفته نمی شد و شاهد خسارات جانی و مالی فراوان نبودیم.
دولت در حوزه کرونا گوش و چشمش را بسته است/لزوم صریح و شفاف بودن وزارت بهداشت در واردات واکسن کرونا

به گزارش صبح الوند، علی کرمی، استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، گفت: تقریبا به یک ساله شدن بیماری کرونا نزدیک می شویم؛ متاسفانه نقد فراوان به ستاد ملی کرونا وارد است که هر چه تاکید می کنیم فایده ای ندارد و دولت گوش و چشمش را بسته، آنچه که خودش می خواهد انجام می دهد و به متخصصین اصلا توجهی نمی کند.

وی افزود: ستاد ملی کرونا اگر تاثیرگذاری داشت وضعیت به اینجا نمی رسید؛ سوء مدیریت اعضای ستاد ملی کرونا و تناقض بودن نظرات آنها مردم را سردرگم کرده است.

کرمی عنوان کرد: ۴ نوع واکسن برای کرونا داریم که دو نوع آمریکایی و اروپایی و دو نوع دیگر روسی و چینی هستند و مرتب تبلیغات در این راستاست که مردم را به سمت تزریق واکسن سوق دهند.

متخصص ایرانی گفت: مردم به سخنان مسئولین مردد هستند چرا که در توزیع واکسن آنفلونزا هم خوب عمل نشد و از ۱۶ میلیون دوز فقط توانستند ۲ میلیون بخرند.

کرمی تاکید کرد: وزارت بهداشت باید شفاف با مردم باشد و دقیقا اعلام کند واکسن از چه کشوری وارد می کند؟

وی افزود: واکسن کرونا فقط برای گروه های حساس است، بنابراین باید دولت در مقابله با کرونا سریع و به موقع عمل کند چرا که اگر محدودیت و قرنطینه از روزهای اول شروع می شد جان ۵۲۰۰۰ ایرانی در اثر کرونا گرفته نمی شد و شاهد خسارات جانی و مالی فراوان نبودیم.

استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در پایان گفت: ۹۰ درصد مردم جامعه نیازی به واکسن کرونا ندارند و فقط برای افراد مسن و سیستم ایمنی های ضعیف نیاز به واکسن داریم.

انتهای پیام/ آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان