اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1399 - 14:55   |   کد مطلب: 32879
بمناسبت روز جوان؛
معرفی‌یک‌قهرمان ‌بزرگ
معرفی‌یک‌قهرمان ‌بزرگ

به گزارش صبح الوند، عرفان‌یونسی از قهرمانان تکواندو استان همدان با ۱۵ سال سن نشان داده که قلب بزرگی دارد و همواره در کنار مردمش ایستاده است.

 

عرفان نوجوان 15 ساله ای است که در رشته تکواندو فعالیت دارد و در این روزهای کرونایی شبانه روز با گروه های جهادی در حال خدمت رسانی است.

 

تکواندو کار همدانی که ورزش را از باشگاه شهید غیرتیان واقع در چرمسازی همدان آغاز کرده است مدال های مختلف استانی و کشوری را در کارنامه خود دارد و به تکواندو عشق می ورزد .

 

 یونسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان گفت: وظیفه تمام جوانان و نوجوانان کشور است که در پاکسازی و از بین بردن کورید 19 به کمک گروه های جهادی بیایند چرا که فعالیت هر شب گروهها در ضدعفونی و استفاده مدام از مواد گند زدا در افراد ایجاد حساسیت می کند و مدام باید افراد جابجا شوند.

 

وی با تاکید بر حضور ورزشکاران در همه صحنه ها گفت: خوشبختانه ورزشکاران مثل همیشه در صحنه هستند و در تمام مراحلی که به آنها نیاز باشد اعم از پیام های تصویری پیوستن به پویش گرفته تا شرکت در گروههای جهادی برای ضدعفونی و پاکسازی حضور دارند.

 

یونسی با اشاره به نقش ورزش در پرورش روحیه جوانان افزود: باشگاه شهید غیرتیان در چرمسازی محل تمرین خیلی از ورزشکاران مقام آور بود که متاسفانه به دلایل نامعلوم توسط مدیر مدرسه تعطیل شد و ورزشکاران مجبور شدند در باشگاه های سطح استان پخش شوند.

 

وی با اشاره محرومیت محله چرمسازی گفت: از مسئولین انتظار داریم برای مناطق حاشیه شهر و مناطق محروم تسهیلات ویژه ای در نظر بگیرند چرا که هزینه رفت و آمد خیلی از ورزشکاران را از ادامه رشته منصرف می کند.

 

تکواندو کار همدانی افزود: اقتصاد در حال حاضر برای ادامه ورزش حرف اول را می زند و چه بسا مقام آورانی که بخاطر عدم حمایت و مکشلات مالی از ادامه راه بازمانده اند، در صورتی که با کمی حمایت و درایت استعدادهایی شکوفا می شود که در میادین بین المللی می توانند مقام آوری کنند.

 

انتهای پیام/ آ 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان