اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1399 - 13:36   |   کد مطلب: 32874
11 شعبان مصادف با میلاد حضرت علی اکبر (ع) را که به نام روز جوان نامگذاری شده را به تک تک شما جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان که همت بلندتان همواره آمیخته باتعهد، اخلاص، تلاش و شور و شعور اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
فرا رسیدن میلاد علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان را تبریک گفت

به گزارش صبح الوند، 11 شعبان مصادف با میلاد حضرت علی اکبر (ع) را که به نام روز جوان نامگذاری شده را به تک تک شما جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان که همت بلندتان همواره آمیخته باتعهد، اخلاص، تلاش و شور و شعور اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان می فرمایند: شماجوانان عزیز موتور پیشران حرکت کشور هستید و باید خود را از لحاظ روحی، معنوی، اخلاقی، علمی و توانایی‌های مدیریتی و تشکیلاتی آماده کنید و مدیریت کشور را به دست بگیرید. همگان نیک‌ می دانند که نقش آفرینی جوانان این مرز و بوم در تاریخ پر افتخار کشورمان از دوران انقلاب تا روزهای اخیر و به دنبال شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور نیز برگ زرین دیگری را از تاریخ تلاش های مخلصانه جوانان ورق زده.
جوانان داوطلب و پر امید استان همدان در قالب سازمان های مردم نهاد جوانان در کنار کادر درمانی و مدافعان سلامت استان، در یک حرکت خودجوش و خداپسندانه و شجاعانه به صحنه آمده و اقدام به تولید و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مانند ماسک، ضدعفونی کردن معابر و ساختمان ها و برگزاری انواع برنامه ها و مسابقات فرهنگی و آموزشی نمودند که این فعالیتهای چشمگیر و تحسین برانگیز به عنوان مصادیق همکاری و تعاون اجتماعی مردم و به طور خاص جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان ، ستودنی و باعث افتخار است.
اینجانب از زحمات تک تک جوانان تقدیر و تشکر نموده ضمن
آرزوی سلامتی و تندرستی همه ایرانیان؛ بویژه جوانان این مرز و بوم و استان همدان را از خداوند منان مسالت دارم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان