اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آذر 1397 - 18:07   |   کد مطلب: 30266
مهدی تاج با وجود قانونی بودن ادامه فعالیتش در فدراسیون فوتبال امروز در محل کارش حاضر نشد تا ابهامات درباره شرایط فدراسیون بیش از گذشته شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، امروز 15 آذر 97 آخرین مهلت حضور بازنشستگان در حالی سپری شد که مهدی تاج در محل فدراسیون فوتبال حاضر نشد. تاج طبق قانون و با توجه به ماده 60 قانون ایثاگری در فدراسیون فوتبال ماندنی شد اما شرایط به گونه‌ای رقم خورده که هنوز مشخص نیست تاج در فدراسیون می‌ماند یا خیر.

به جز تاج؛ محمدرضا ساکت، محمود اسلامیان، علی کفاشیان، حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی و فریدون اصفهانیان نفرات بازنشسته فدراسیون فوتبال هستند. امروز ساکت از دبیرکلی رفت و جای خود را به معاونش ابراهیم شکوری داد اما تکلیف سایر افراد مشخص نیست.

در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که چند روز پیش برگزار شد، اعضا با اشاره به ارسال دو نامه قبلی به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ادامه فعالیت هیئت رئیسه فدراسیون بار دیگر ضمن تأکید بر رعایت قانون و اولویت بودن آن اعلام کردند در انتظار اعلام نظر وزیر ورزش و جوانان جهت ادامه فعالیت خود هستند تا طبق نظر وزیر ورزش عمل شود اما سکوت وزیر ورزش بر ابهامات افزوده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مهدی تاج امروز و در آخرین روز حضور بازنشستگان در رأس کار، در اعتراض به سکوت و سکون وزارت ورزش در دو ماه اخیر و همچنین بی‌تفاوتی و بی‌مهری به تیم‌های ملی فوتبال به ویژه تیم ملی بزرگسالان آن هم در آستانه جام ملت‌ها و بی‌پاسخ ماندن نامه‌های فدراسیون فوتبال از سوی او، تصمیم به عدم حضور در فدراسیون فوتبال با وجود قانونی بودن ادامه حضورش گرفته است.

اینکه تاج هفته آینده به فدراسیون خواهد رفت یا نه هنوز مشخص نیست اما هیچ بعید نیست با توجه به اتفاقات اخیر و عدم حضور در فدراسیون در روز جاری، این روند ادامه‌دار باشد. اگر چه امروز شایعاتی مبنی بر استعفای تاج منتشر شد اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده و تاج در اعتراض به بی‌تفاوتی وزارت ورزش تصمیم به عدم حضور در محل کارش گرفته است.

جام ملت‌های آسیا درست یک ماه دیگر در امارات آغاز می‌شود و شرایط کنونی بیشترین لطمه را به فوتبال ایران آن هم در آستانه این رویداد مهم خواهد زد. تیم ملی در حال حاضر بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد و وزارت ورزش باید کمی‌ بهتر و مدبرانه‌تر با این ماجرا برخورد کند تا ملی‌پوشان با فراغ بال آماده حضور در امارات شوند.

فوتبال ایران با شرایط فعلی و با تهدید فیفا ممکن است روزهای بدی را به خود ببیند و طعم تلخ تعلیق را بار دیگر بچشد. برای جلوگیری از اتفاقات تلخ وزارت ورزش باید با تدبیر موضوع را پیگیری و حل کند وگرنه باید در انتظار هفته‌ای جنجالی برای فوتبال ایران بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان