اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. دى 1395 - 23:36   |   کد مطلب: 23012
مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال خوزستان در تمرینات اخیر این تیم شرکت نکرده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ، عزت‌الله پورقاز مدافع 29 ساله تیم فوتبال استقلال خوزستان که در دیدار مقابل صبای قم به‌دلیل سه‌اخطاره شدن محروم است، در تمرینات اخیر آبی‌پوشان خوزستانی غیبت داشته و راهی زادگاهش شده است.

بر همین اساس، شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد عزت‌الله پورقاز و باشگاه استقلال خوزستان شنیده می‌شود و احتمال دارد وی در فصل نقل و انتقالات زمستانی از ابی ها جدا شود.

در همین باره سید اکبر پورموسوی، سرمربی آبی های خوزستان اظهار کرد:  ما باید واقع بینانه نگاه کنیم و باید بگویم که پورقاز چقدر در سوپر جام اشتباه داشت اما در تمامی بازی‌های نیم فصل و جام حذفی با تمام وجود با غیرت بازی کرد اما از سویی دیگر مشکلات پورقاز وجود دارد و به همین دلیل به او فرصت دادیم که به مانند دیگر بازیکنان فکر کند. به‌ هر حال او مختار است و می‌تواند نسبت به آینده‌اش تصمیم گیری کند. پورقاز بازیکن حرفه‌ای و ملی‌پوش هم است و خوشحال بودیم که او را جذب کردیم و به همین دلیل امیدواریم که بماند و اگر هم جدا شد بحث مشکل فنی نیست و به او اجازه جدایی می دهیم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت اکبر پورموسوی پس از کسب قهرمانی در فصل گذشته در لیگ شانزدهم عملکرد ضعیفی داشته و با کسب 15 امتیاز یازدهم است.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان