اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1397 - 13:51   |   کد مطلب: 30206
مسوول بسیج هنرمندان استان همدن خبرداد
برگزاری بیش از40 برنامه در هفته بسیج
مسوول بسیج هنرمندان استان همدن از برگزاری بیش از40 برنامه به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در سطح کانون های بسیج هنرمندان استان خبرداد.

رسول کرمی در گفت و گو با خبرنگار نافع، از برگزاری بیش از40 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح کانون های بسیج هنرمندان استان خبرداد.

 

وی دیدار هنرمندان با نماینده ولی فقیه در شهرستانها، برپایی نمایشگاه های هنری در سطح کانونهای بسیج هنرمندان، اجرای نمایش های خیابانی و صحنه ای در سطح کانونها را از جمله برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

 

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان برپایی نشست های ادبی در سطح کانونها را از دیگر برنامه های مهم در این هفته عنوان کرد و افزود:

برگزاری مجمع سالیانه بسیج هنرمندان استان همدان نیز ششم آذر در مجتمع آوینی برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین اعزام ۱۲ نفر از هنرمندان نمایش و فیلم به جشنواره های فیلم و تئاتر مقاومت و شرکت در کارگاههای آموزشی و جلسات نقد و بررسی  از جمله برنامه های مهم برشمرد و گفت: آثار ۵ تا ۱۱ آذر ماه به تهران ارسال خواهدشد.

 

کرمی برپایی نشست عکاسی اجتماعی با حضور خانم یلدا معیری داوراز هنرمندان جنگ و عکاس اجتماعی در محل باغ موزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس خانه دوست در گالری استاد زنگنه از برنامه های ویژه دانست و افزود: این نمایشگاه 5 تا9 آذرماه در  مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار خواهدشد.

 

وی خاطرنشان کرد در مجموع  بیش از 40 برنامه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح کانون های بسیج هنرمندان استان برگزارخواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان