اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آبان 1397 - 8:41   |   کد مطلب: 30174
رئيس كميسیون خدمات شهري شوراي اسلامي همدان:
ضرورت بازنگری و آسیب‌شناسی دلایل وقوع حوادث در شهر همدان
رئيس كميسیون خدمات شهري، حمل‌ونقل و ترافیک شوراي اسلامي شهر همدان گفت: بروز حوادث شهری نیازمند بازنگری و آسیب‌شناسی است که اگر امکانات و تجهیزات از قبل پیش‌بینی شود، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

به گزارش صبح الوند، علی فتحی در كميسیون خدمات شهري، حمل‌ونقل و ترافیک شورا با محوریت بررسی برنامه‌های ستاد برفروبی، ضمن اینکه باید قدردان نعمت بارش نزولات آسمانی از خدواند باشیم، افزود: اما باید هوشیار باشیم که این تجربه با عدم برنامه‌ریزی و همچنین عدم به‌کارگیری صحیح از تجهیزات در برف‌روبی، به تلخی تبدیل نشود.

 

به گفته وی، عدم برفروبي و پاكسازي مناسب موجب ایجاد مشكلات برای تردد همشهريان و خودروها خواهد شد که انتظار مي‌رود حوزه خدمات شهري با تقسيم‌بندي نقاط مختلف شهر براي پاكسازي، برفروبي و سركشي مناسب در اسرع وقت، به انجام وظايف خود اقدام كنند.

 

فتحی با بیان اینکه تردد در بسیاری از خیابان‌ها و معابر اصلی در مرکز شهر، مناطق و نواحی شبیب‌دار در روزهای زمستانی،  امکان‌پذیر نیست و شهروندان را با مشکلات جدی روبرو می‌کند، ابراز امیدواری کرد تا شهرداری با آمادگی کامل به شهروندان، خدمات‌رسانی کند.

 

رئيس كميسیون خدمات شهري، حمل‌ونقل و ترافیک شوراي شهر همدان همچنین گفت: تسریع در روند عمليات پاكسازي و برفروبی و همچنین در نظر گرفتن مکان‌های مختلف به منظور قرار دادن باکس‌های نمک و شن در تمام سطح شهر به‌ویژه مناطق یک و دو شهرداری به دلیل معابر شیب‌دار، ضرورت دارد.

 

فتحی اظهار کرد: انتظار میرود خدمات‌رسانی از سوی شهرداری تا پایان عملیات برف‌روبی به طور شبانه‌روزی انجام و از چگونگی اقدامات نیز به شورای شهر گزارشی کامل ارائه شود.

 

وی همچنین گفت: انتظار میرود پلیس راهور از تردد خودروهای معیوب و دارای لاستیکهای صاف طبق قانون جلوگیری کند تا در روزهای برفی از ترافیک جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان