اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1397 - 9:02   |   کد مطلب: 30151
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جنگ رسانه با بهره‌گیری از فضای مجازی از اولویت‌های دشمن است، گفت: طی ماه‌های آینده اتفاقات خوبی در حوزه فضای مجازی خواهد افتاد

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان تقوی‌طلب و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات این است که ابتدا باید خود را باور کنیم، اظهار کرد: نباید این مشکلات ما را از پا در آورد.

 

وی با تأکید بر اینکه ما کشور فقیر و ضعیفی نیستیم، گفت: باید به مدیریت جهادی توجه شود، اگر نظام مدیریتی ما یک نظام جهادی، انقلابی و تحولی باشد به راحتی از مشکلات عبور می‌کنیم؛ اگر تحول را از انقلاب اسلامی بگیریم چیزی از آن نمی‌ماند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: یادمان باشد این دوران زودگذر خواهد بود؛ فشارهای اقتصادی و معیشتی همه را دلخور کرده است، بخشی از این مشکلات مربوط به دشمن و بخشی مروط به بی‌دقتی‌های درون است.

 

*این مشکلات مسائلی نیستند که ما را از تدوام انقلاب بازدارد

وی با بیان اینکه به هر ترتیب این مشکلات مسائلی نیستند که ما را از تدوام انقلاب بازدارد، افزود: این دوران گذاریی است، گرچه این مشکل، اوقات همه تلخ است.

 

سردار غیب‌پرور در خصوص فضای مجازی نیز تصریح کرد: در بین نسل جوان ظرفیتی است که در بسیج بنا را بر هم‌افزایی این ظرفیت گذاشته‌ایم.

 

وی با اشاره به ایجاد یک شبکه قوی در بسیج با نقش‌آفرینی جوانان، ادامه داد: جنگ رسانه با بهره‌گیری از فضای مجازی از اولویت‌های دشمن است و نمی‌توانیم نسبت به این حربه دشمن بی‌خیال بوده و غفلت کنیم.

 

*مدتی است در بسیج یک مجموعه قوی با حضور جوانان کار در حوزه فضای مجازی را شروع کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در بسیج مدتی است که یک مجموعه قوی با حضور جوانان کار را شروع کرده‌اند و مطمئن هستم طی ماه‌های آینده اتفاقات خوبی در حوزه فضای مجازی خواهد افتاد.

 

وی با بیان اینکه البته عیان است اکثریت مردم و به ویژه جوانان آسیب و آفت‌های دشمن از طریق فضای مجازی را درک کرده‌اند، یادآور شد: اکنون اقبال مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای نسبت به 2 و 5 سال پیش افت کرده، مردم متوجه شده‌اند دشمنان خیر آنها را نمی‌خواهند.

 

سردار غیب‌پرور با تأکید بر اینکه اکنون نیز در فضای مجازی یک بیداری اتفاق افتاده است، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات ما، خانواده‌ها و جوانان نیز باید متوجه این آفت‌ها باشند.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم از این عرصه نیز همچون دیگر عرصه‌ها طی 40 سال گذشته، سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان