اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آبان 1397 - 21:04   |   کد مطلب: 30076
معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه امروزه اجلاس جهانی و گردشگری UNWTO در همدان با حضور اکثر کشورها برگزار میشود و باعث شده است که نشان بدهیم تحریم ها هیچ تاثیری مثل گذشته نداشته ادامه داد: ما روزی با انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی ابهت ایران را حفظ کردیم.

به گزارش صبح الوند، محمودرضا عراقی  بعداظهر امروز در نشست خبری چهلمین اجلاسیه جهانی و گردشگری UNWTO با بیان اینکه  این رویداد بسیار مهم است گفت: علت این اهمیت مصادف شدن اجلاسیه با بازگشت تحریم هایی است که از 13 آبان ماه اعمال خواهد شد اما ما همچنان با اعتماد به نفس کار خودمان را میکنیم.

 

معاون عمرانی استانداری همدان ادامه داد: دشمنی آمریکا با ما امروز و دیروز نیست و ما از زمان پیروزی انقلاب با این دشمنی ها مواجه شدیم اما این دشمنی ها هیچگاه برای ما اهمیت نداشته و در همه شرایط با رهبری مدبرانه و به لطف خدا نگذاشتیم تا آمریکا به اهدافش برسد.

 

عراقی با بیان اینکه امروزه اجلاس جهانی و گردشگری UNWTO در همدان که با حضور اکثر کشورها برگزار میشود و باعث شده است که نشان بدهیم تحریم ها هیچ تاثیری مثل گذشته نداشته افزود: ما روزی با انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی ابهت ایران را حفظ کردیم.

 

وی ادامه داد:  در همه شرایط آمریکا سعی کرد به نظام ضربه وارد کند اما ما با رهبری مدبرانه رهبری کبیر انقلاب به لطف خدا تا به حال نگذاشتیم به اهدافش دست پیدا کند .

 

معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه ما توسعه را بر اساس گردشگری انتخاب کردیم افزود: این نه اینکه محور های دیگر همچون کشاورزی نداریم اما آن ها راه خود را از قدیم الایام طی کرده اما گردشگری جدید است و باید جامعه را نسبت به آن حساس تر کنیم تا از این راه شغل ایجاد و اقتصاد را شکوفا کنیم و یکی از  این کارها برند سازی سفال لالجین و مبل و منب ملایر است.

 

 

وی یکی دیگر از اقدامات شکوفایی همدان را  شناساندن ظرفیت های آن به همه دنیا و کشور دانست و افزود: یکی از راه ها همایش ها و اجلاس های بین المللی است و میدانیم چندین همایش و گردشگری داشتیم و مصادف با چهلیمن سالگرد انقلاب شد و این ویژگی خوبی است.

 

عراقی با بیان اینکه دبیر خانه اجلاس با 15 کمیته در شرکت سیاحتی علیصدر درحال فعالیت است و  اصحاب رسانه و میراث فرهنگی حمایت خوبی داشته اند افزود:  اگر یک جمله در ارتباط با تاثیر و نقطه مثبت بگوییم این است که ما یادگرفتیم و دیدیدم اگر اعتماد به  بخش خصوصی کنیم خیلی خوب  کار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان