اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مهر 1397 - 11:19   |   کد مطلب: 29898
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان همدان با اشاره به تعداد ناشنوایان در استان گفت: 5200 ناشنوا در استان از خدمات بهزیستی به صورت مستمر و غیرمستمر بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش صبح الوند، فریدالدین حجت‌الاسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، دررابطه با خدمات غیرمستمر ارائه شده توسط بهزیستی، تشریح کرد: بیمه پایه، بیمه تکمیلی، کمک‌هزینه ساخت و خرید مسکن، کمک‌هزینه اشتغال، ارائه سمعک رایگان و کمک هزینه تحصیل دانشجویی از جمله خدمات غیرمستمر بهزیستی به ناشنوایان است.
وی با اشاره به افزایش قیمت سمعک و تأمین سخت این محصول اساسی برای ناشنوایان اظهار کرد: تمام تلاش سازمان، تأمین 100 درصدی سمعک و نبود کسی در پشت نوبت برای دریافت سمعک است.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان همدان با اشاره به ارائه خدمات مستمر به ناشنوایان، مطرح کرد: بخش قابل‌توجهی از کمک‌های مستمری توسط سازمان انجام و قسمتی دیگر هم به وسیله هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت ارائه می‌شود.
وی در تشریح مستمری ناشنوایان گفت: با توجه به تعداد خانوار ناشنوا، مستمری این افراد از 100 هزار تومان تا بالای 500 هزار تومان برای خانواده‌های بالای 5 نفر پرداخت می‌شود.
حجت‌الاسلامی با اعلام افزایش این دسته از مستمری‌ها در سال‌گذشته، بیان کرد: احتمال افزایش این مستمری در سالجاری به علت ارائه بسته حمایتی دولت وجود دارد.
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان