اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. خرداد 1397 - 23:13   |   کد مطلب: 29398
ميز خدمت براي ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر به ارباب‌رجوع در طبقه همکف ساختمان فرمانداری شهرستان کبودراهنگ راه‌اندازی شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این‌باره گفت: ميز خدمت در فضایی مناسب در طبقه همكف برای مراجعه ارباب‌رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب‌رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز مذکور، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کند، راه‌اندازي شده است.

حجت‌اله مهدوی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و ارتقاء رضایتمندی آنان ميز خدمت با حضور كارشناس ماهر و پاسخگوی اين فرمانداری در خدمت ارباب‌رجوع است.

وي تأكيد كرد: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت‌های فعالیت میز خدمت در اين مجموعه محسوب می‌شود.

اين مقام مسئول تصريح كرد: درخواست‌ها و نیازهای مطرح شده توسط ارباب‌رجوع در قالب سرویس‌هایی همچون نظرسنجی، شکایت، پرسش و پاسخ از شهروندان دریافت سپس به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می‌شود تا با ایجاد وظیفه و تقسیم‌کار به آنها رسیدگی شود.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در ميز خدمت انجام مي‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان