اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مهر 1395 - 10:45   |   کد مطلب: 20322
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:
٢٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی ارسال شد
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری سیزهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد

به گزارش صبح الوند، مجید فروتن با بیان اینکه این جشنواره روز چهارشنبه هفتم مهرماه امسال در کبودراهنگ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ایجاد فضایی سالم و سازنده در راستای تقویت توانایی و خلاقیت هنرمندان، ایجاد بستری مناسب برای رشد، تعالی و شناخت استعدادها و ایجاد فضای هنری برای گردهمایی هنرمندان از اهداف این جشنواره است.

وی شناسایی هنرمندان فعال را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در این جشنواره زمینه مناسب برای رقابتی سازنده در راستای ارتقاء سطح کیفی آثار هنری فراهم شود.

فروتن از ارسال ٢٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد ٧٥ اثر برای شرکت در بخش نمایشگاهی جشنواره انتخاب شده‌اند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور محمدحسین حلیمی، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و استاد تمام دانشکده‌ هنر دانشگاه تهران به عنوان میهمان ویژه این جشنواره خبر داد و افزود: کارگاه آموزشی هم در حاشیه این جشنواره با حضور اساتید، داوران و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان