اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1395 - 10:30   |   کد مطلب: 23305
معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مطرح كرد
برگزاری همایش «خانواده و سبک زندگی» و «دومین جشنواره مد و لباس» در همدان
معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری همایش «خانواده و سبک زندگی» و «دومین جشنواره مد و لباس» در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، مجید فروتن  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برگزاری همایش «خانواده و سبک زندگی» و «دومین جشنواره مد و لباس» در همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش روز 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: سخنرانی یکی از اعضای هیأت علمی و قرائت مقاله در این همایش مد نظر قرار گرفته تا بتوان نسبت به ترویج سبک زندگی اسلامی بیشتر توجه کرد.

 

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره «مد و لباس» یادآور شد: این جشنواره با هدف ارائه لباس‌های بومی، ایرانی و اسلامی، الگوی مصرف و تجمل‌گرایی برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری این جشنواره را موجب تشویق طراحان ایرانی برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های جدید برای دستیابی به الگوهای نوین اسلامی دانست و گفت: در زمینه مد و مدگرایی باید به دو موضوع اسلامی و ایرانی بودن پوشاک توجه ویژه شود.

 

فروتن تأکید کرد: باید پوشاک ایرانی و اسلامی هماهنگ با این دو محور و نمادهایی از نقوش و فرهنگ بومی و شرایط فرهنگی باشد و با این طراحی به بازار عرضه شود.

 

وی با بیان اینکه مخاطبان این همایش خانواده‌ها و بانوان هستند، گفت: این همایش به صورت استانی است و تجلیل از برگزیدگان جشواره مد و لباس نیز در این همایش انجام خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از افتتاح نمایشگاه «مد و لباس» در همدان خبر داد و افزود: این نمایشگاه همزمان با جشنواره مد و لباس در مجتمع فرهنگی شهیدآوینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان