اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. خرداد 1397 - 9:14   |   کد مطلب: 29315
نخست وزیر عراق در واکنش به وقوع آتش سوزی در انبارهای متعلق به کمیساریای انتخابات در پایتخت این کشور، آن را توطئه ای با هدف لطمه زدن به فرآیند دموکراتیک در عراق خواند.

به گزارش صبح الوند به نقل از رویترز، «حیدر العبادی»، نخست وزیر عراق روز یکشنبه در واکنش به وقوع آتش سوزی در محل نگهداری از صندوقهای رأی در شهر «بغداد» با اشاره ای صریح به عامدانه بودن این حادثه، آن را توطئه ای با هدف لطمه زدن به فرآیند دموکراتیک در عراق خواند.

العبادی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «سوزاندن انبارهای نگهداری از آراء انتخابات... توطئه ای با هدف لطمه زدن به کشور و روند دموکراسی است. ما تمام تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد و با تمام کسانی که امنیت کشور و شهروندانمان را به مخاطره افکنده اند، با مشتی آهنین برخورد خواهیم کرد».

گفتنی است که عصر روز یکشنبه، معاون رئیس کمیته امنیتی در شورای استانداری بغداد از وقوع آتش سوزی در انبارهای متعلق به کمیساریای انتخابات عراق- محل نگهداری آرای رأی دهندگان انتخابات پارلمانی اخیر- خبر داد و اعلام کرد که این آتش سوزی صندوقهای رأی را بلعیده است.

«محمد الربیعی» معاون رئیس این کمیته نیز در اینباره گفت: «آتش سوزی که امروز در پایتخت رخ داد، انبارهای وزارت بازرگانی را طعمه حریق کرده است. این انبارها از سوی کمیساریا از وزارت بازرگانی اجاره شده بود تا صندوق های رأی در آن قرار داده شود. این انبارها تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داشتند. صندوق ها طعمه حریق شده و به طور کامل سوختند».

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان