اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1397 - 13:54   |   کد مطلب: 29235
طرح بی زباله در استان همدان امروزطی مراسمی در مدارس پورمیدانی و بنت الهدی همدان به کار خود پایان داد.
اختتامیه طرح بی زباله در همدان

به گزارش صبح الوند، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در مراسم  اختتامیه طرح بی زباله بیان کرد: گام اول طرح بی زباله در استان همدان با حضور دانش آموزان برداشته شد و در ادامه دوره‌های آموزشی، پاکسازی محیط با مشارکت پرسنل حفاظت محیط زیست استان و مردم با شعار از خودمان شروع کنیم تداوم یافت.

عادل عربی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح یادآوری اهمیت مسئولیت پذیری و مسئولیت اجتماعی بوده و اصل از خودمان شروع کنیم به عنوان محور این چالش محیط زیستی قرار گرفت تا یادآوری کند که نه تنها باید تک تک ما مسئولیت پذیر باشیم بلکه کارهای کوچک ما می تواند در کنار هم اثرگذار باشد.

عربی بیان کرد: همچنین دانش‌آموزان مدارس استان همدان آموزش های لازم را در اجرای این طرح فراگرفتند تا با مشارکت آن ها بتوانیم از محیط زندگی پاک و بدون زباله بهره ببریم.

وی افزود: بر همین اساس برای اجرای بهتر این طرح و آموزش نحوه جمع آوری اصولی زباله دو مسابقه فرهنگی در بین دانش آموزان مدارس استان اجرا شد، که در پایان از نفرات برگزیده تجلیل شد.

وی اظهار کرد: آلودگی محیط زیست در زندگی بشر امروز یکی از مهمترین چالش هایی است که جهان با آن مواجه است و آگاهی نسبت به اهمیت محیط زیست سالم و بدون زباله برای زندگی بهتر و سالم تر رو به افزایش است.

عربی در پایان، طرح بی زباله را عاملی جهت کاهش آلودگی محیط زیست دانست و  بهبود و احیای محیط زیست را بدون مشارکت مردم غیر ممکن دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان