اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1397 - 13:45   |   کد مطلب: 29226
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آزادسازی 375 کیلومتر از حریم راه های استان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حمید پرورشی خرم اظهار داشت: این اقدام به منظور بالا بردن ایمنی تردد خودروها و حفظ حریم راه و به منظور پیش‌‎بینی توسعه آتی جاده‌ها انجام شده است.

 

وی افزود: آزادسازی این محورها علاوه بر تسهیل در تردد رفت و آمد خودروها، نقش بسزایی در کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای خواهد داشت.

 

پرورشی خرم، رسیدگی به مسائل حریم را از دیگر اقدامات اجرایی عنوان و خاطرنشان کرد: بر اساس قانون راه و ایمنی اگر کسی بخواهد پس از محدوده یکصد متری از حریم راه ها مجتمعی احداث کند باید اداره راهداری مجوز این کار را صادر کند.

 

وی ابراز داشت: در این مدت مجوز ساخت 52 مورد در استان همدان صادر شده است.

 

معاون راهداری همدان از جمع آوری و رفع تجاوز از حریم 25 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان خبر داد و گفت: در فروردین ماه سال جاری همچنین دستور توقف کار 7 مورد نیز انجام شده است.

 

این مسئول، کم شدن عرض جاده و افزایش عبور عابران پیاده در جاده ها را از دلائل اصلی ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان کرد و یادآور شد: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها موجب ناامنی در محورهای مواصلاتی می شود.

 

حمید پرورشی خرم، پاکسازی 918 کیلومتر شانه و حریم راه از نخاله و زباله را از دیگر برنامه های اجرایی این معاونت برشمرد و بیان داشت: 207 عدد پاکسازی سطح راه از لاشه حیوانات نیز در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان