اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1397 - 20:59   |   کد مطلب: 29178
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر از جاذبه‌های گرشگری اسدآباد بازدید کردند گفت:شهرستان اسدآباد از فاز بیکاری خارج و وارد فاز اشتغال شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حسین افشاری بعد از ظهر امروز در نخستین شورای اداری سال 97 ، اظهار داشت: قبیله گری سیاسی امروز برای کشور آفت بزرگی محسوب می‌شود و هر چه از این امر فاصله بگیریم بهتر می‌توان با کمک و همدلی مردم به کارهای بزرگی بپردازیم.

وی با تاکید بر فضای همدلی در شهرستان افزود: باید در سال جدید مانند سال گذشته کارها را مبتنی با برنامه و با توجه به اسناد بالادستی و نیازهای منطقه ادامه دهیم.

افشاری با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در سال گذشته تصریح کرد: راه اندازی کارخانه گندله سازی آهن اسدآباد به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان، احیای تولید بزرگترین واحد کارخانه رب راکد استان در اسدآباد  با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان، افتتاح فاز دوم بیمارستان قائم با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان، ارتقا شبکه بهداشت به دانشکده، افتتاح دانشگاه مهندسی سیدجمال الدین، راه اندازی توسعه پایدار دانشگاه سیدجمال الدین ، راه اندازی مرکز رشد و فناوری شهرستان، معرفی دو مدرسه اسدآباد به عنوان 100 مدرسه برتر کشوردر طرح تعالی، کسب رتبه اول کشوری اسدآباد در نصب کنتورهای هوشمند، تجهیز 62 مدرسه باقی مانده اسدآباد به سیستم گرمایشی استاندارد از جمله موفقیت ها و پروژه‌های اجرا شده این شهرستان بوده است.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه مدیران بر روی کار مبتنی بر برنامه حرکت کنند، عنوان کرد: برنامه ششم لایحه استانی ابلاغ شده و مدیران دستگاه‌های اداری باید تلاش کنند  لایحه شهرستانی برنامه ششم را طی فروردین ماه از دستگاه اداری استان خود تحویل گرفته و در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی وارد جزئیات این برنامه شویم.

افشاری تصریح کرد: به عنوان تکلیف اداری هر دستگاهی موظف است یک یا دو پروژه عمده و اثر گذار خود را سریعا اعلام کند تا در بودجه سال 97 صرفا برای این پروژه‌ها که دارای رویکرد مردمی هستند اعتبار قرار داده شود.

وی گفت: استخر شنای مجموعه آزادی، استخر مجموعه ورزشی بانوان  توسط اداره ورزش و جوانان، راه اندازی سینما توسط اداره ارشاد، تکمیل یادمان شهدا تا پایان بهار و جاده سلامت و پارک بانوان توسط شهرداری و راه اندازی و احداث سرویس بهداشتی امامزاده پیرسلمان  توسط اداره میراث فرهنگی از جمله پروژه‌های اولویت دار  شهرستان در سال جدید برای ادارات ذی ربط بوده که برای آنان در لایحه برنامه ششم شهرستان بودجه اختصاص داده می‌شود.

افشاری با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی 35 هزار نفر از جاذبه‌های گرشگری اسدآباد بازدید کرده‌اند، گفت: تالاب پیرسلمان از مناطق پربازدید در این شهرستان بوده و 170 میلیون تومان نقدینگی برای احداث سرویس بهداشتی این جاذبه گردشگری تامین شده است.

فرماندار اسدآباد افزود: در ارزیابی امسال بایدآموزش و پرورش شهرستان سعی نموده تا جزء 3 ناحیه برتر استان قرار گیرد ضمن اینکه پشت میز نشینی برای مدیران فایده‌ای ندارد و در پشت میز نشستن خبری نیست، بلکه مدیران باید پیگیر کارها بوده و در کارها نسبت به نظم و انظباط توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: از این پس در سال جدید  جلسات کارگروه شهرستان در سطح روستاها، محلات، پروژه‌های عمرانی انتقال می‌یابد.

فرماندار اسدآباد در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران در انعکاس اخبار شهرستان توسط مدیران دستگاه های اداری ،گفت: اخبار بی نام و نشان در فضای مجازی  بسیار بوده که با استفاده از ظرفیت خبرنگاران شناسنامه دار می توان از انعکاس اینگونه اخبار بی نام و نشان در فضای مجازی جلوگیری کردچرا که در غیر اینصورت اخبار غیر واقعی در فضای مجازی بیشتر  می‌شود چرا که وقتی خبرنگاران شناسامه دار اقدام به انعکاس اخبار و مشکلات مردم می‌کنند مردم می‌دانند  که صدایشان به مسئولان اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان