اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1396 - 23:59   |   کد مطلب: 28746
شهردار شهر اسدآباد از بهره‌مندی این شهرستان از مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در سال آینده خبر داد.

به گزارش صبح الوند، کاظم سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: با توجه به نیاز اساسی شهرستان به مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و به منظور ایجاد رفاه حال مردم، شهرداری اسدآباد با همکاری شورای اسلامی مجوز ایجاد مرکز معاینه فنی را اخذ کرده و انتظار می‌رود در سال آینده اسدآباد نیز از مرکز معاینه فنی خودروهای سبک بهره‌مند شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر اسدآباد نامطلوب است، تصریح کرد: با پایان گرفتن حفاری و کنده‌کاری ادارات خدمات‌رسان، آسفالت معابر و خیابان‌ها در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

سعیدی با اشاره به قرار گرفتن شهر اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا و عبور و تردد کلیه خودروهای سبک و سنگین به علت تکمیل نبودن کنارگذر از داخل شهر افزود: این امر سالیانه خسارت‌های بسیاری به خیابان‌ها و معابر شهر اسدآباد وارد کرده که بخش قابل‌توجهی از اعتبارات عمرانی شهرداری صرف بازسازی و ترمیم این نقاط می‌شود.

وی احداث پارکینگ در نقاط مختلف شهر اسدآباد را مهم دانست و گفت: در راستای کاهش بار ترافیک با توجه به افزایش چشمگیر خودروها در سطح  شهر، احداث و راه‌اندازی پارکینگ‌های عمومی در مناطق پرتردد شهر درنظر خواهد بود که به همین منظور شهرداری اسدآباد از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که در احداث پارکینگ طبقاتی همت و اقدام کنند، از نظر صدور پروانه و تخفیف در دریافت عوارض به طور جد حمایت خواهد کرد.

سعیدی با اشاره به برنامه‌های آینده شهرداری اسدآباد یادآور شد: ساماندهی روش آبیاری فضای سبز به ویژه در بلوار 22 بهمن، توجه به مبلمان شهری، ساماندهی دستفروشان، کمک به ایجاد مراکز فرهنگی، توسعه و تجهیز پارک‌ها و آسفالت و بهسازی معابر از اولویت‌های کار شهرداری این شهر در سال آینده است.

شهردار اسدآباد با تأکید بر مشارکت جدی شهروندان در مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: بزرگترین پشتوانه شهرداری همکاری و مساعدت مردم در همه بخش‌ها بوده که امید است شهروندان اسدآبادی با مشارکت خود زمینه‌های توسعه و شکوفایی دیار سیدجمال‌الدین را فراهم کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان