اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. فروردين 1397 - 12:14   |   کد مطلب: 29073
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان:
تندباد با سرعت 75 کیلومتر همدان را در نوردید
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان گفت: سرعت وزش باد در همدان طی امروز 75 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج با اشاره به سرعت وزش باد در استان، اظهار کرد: سرعت وزش باد تاکنون تا 75 کیلومتر بر ساعت در استان به ثبت رسیده است؛ سرعت وزش باد در اکثر نقاط استان از همدان، رزن، قهاوند، فامنین و بهار شدید بود.

 

وی با بیان اینکه وزش شدید باد نیز طی امروز نیز در استان ادامه دارد، گفت: از اواخر امروز از سرعت وزش باد در استان کاسته شده و از فردا سرعت وزش باد به حالت عادی باز می‌گردد.

 

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان بیان کرد: از فردا تا سه روز آینده جو هوای استان نسبتاً پایدار و تا حدودی آفتابی، همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

 

*کاهش موقتی دما بین 3 تا 5 درجه سانتیگراد، طی فردا و پس فردا به ویژه شب هنگام

وی با بیان اینکه طی فردا و پس فردا به ویژه شب هنگام بین 3 تا 5 درجه سانتیگراد به طور موقت کاهش می‌یابد، افزود: امشب و فرداشب این کاهش دما را در استان شاهد خواهیم بود.

 

پیرتاج با تأکید بر اینکه پس از کاهش دمای مذکور مجدداً به طور تدریجی دمای هوا در استان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: طی شب گذشته حداقل‌ دمای هوا در تمام نقاط استان به دلیل وزش باد گرم، بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد افزایش یافت.

 

*نوسان شدید دمایی طی دیشب و امشب در استان

وی با اشاره به نوسان شدید دمایی طی دیشب و امشب در استان، ادامه داد: شب گذشته افزایش دما و امشب کاهش دما را در استان خواهیم داشت.

 

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته 22 و 6 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

 

وی به گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی این مدت اشاره کرد و یادآور شد: اسدآباد با دمای 24 درجه سانتیگراد بالای صفر و کبودراهنگ، بهار، رزن و نهاوند نیز با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان