اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. بهمن 1396 - 14:12   |   کد مطلب: 28607
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه وزش باد در همدان خسارت جدی ای نداشته است گفت: وزش باد شدید در شهر همدان به درختان و فضای سبز شهری در مناطق جنوب شهر همدان آسیب های جزئی وارد کرده است و در برخی نقاط قطعی برق هم داشتیم .

علیمردان طالبی در گفت و گو با صبح الوند، سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته را 80 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد وگفت در این راستا خسارت های زیادی به استان وارد نشده است.

 

وی  با بیان اینکه وزش باد شدید طی شبانه روز گذشته به تابلو والمان های شهری شهرستان قهاوند آسیب رسانده است گفت: در این راستا وزش باد شدید در شهر همدان به درختان و فضای سبز شهری در مناطق جنوب شهر همدان آسیب های جزئی وارد کرده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه در برخی از نقاط نیز قطعی برق گزارش شد خاطر نشان کرد: بلافاصله اکیپ های شرکت برق توانستند مشکل قطعی برق را برطرف کرده و شبکه ها را به مدار بیاورند.

 

وی با اشاره به اینکه وزش باد و قطعی درختان باعث خسارت به یک خودرو  در سطح شهر همدان شده است افزود: خسارت زیادی به استان وارد نشده و گزارش خسارتی که به تهران ارسال شده در جهت خسارت حادثه اعلام شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری  با اشاره به اینکه از هفته ی گذشته اطلاعیه و هشدارها به تمامی دستگاه های عضو شورای هماهنگی بحران از جمله دستگاه های امدادی، خدماتی، فرمانداران و شهرداران ارسال شده است خاطر نشان کرد: بر این اساس تمام دستگاه ها از آمادگی کامل در راستای مقابله با حوادث احتمالی برخوردار هستند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از حوادث وخسارات به اخطار و هشدارهایی که توسط  صداو سیما، رسانه ها و پلیس راهور داده می شود توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان