اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. اسفند 1396 - 13:17   |   کد مطلب: 28967
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان:
آژیر آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری 35 بار به صدا درآمد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت :آتش نشانان همدان در 24 ساعت منتهی به شب چهارشنبه آخرسال 35 عملیات اطفاء حریق، امداد و نجات و احتیاط حریق انجام دادند.

به گزارش صبح الوند،  محمد رضا بیاناتی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در 24 ساعت گذشته  شهروندان 557 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 35 مورد منجر به عملیات گردیده، 31 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 60 تماس اشتباه و متاسفانه 431 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

 

وی تصریح کرد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 30 مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در بلوار الغدیر، حریق انباری در میدان فلسطین، حریق خودرو در سیلو، 3 مورد حریق مخروبه در خیابان باباطاهر، مهدیه و خیابان شادی، 5 مورد حریق لاستیک در خیابان اکباتان، حصار علی آباد، خضرو 2 مورد در منطقه اسلامشهر بوده است.

 

بیاناتی اضافه کرد:8 مورد حریق ضایعات در سیلو، فقیره، میرزاده عشقی، خیابان اکباتان، شهرک فرهنگیان، جاده تهران، آقاجانی بیگ و خیابان طالقانی، حریق درختان در شهرک مدرس، 6 مورد حریق ضایعات زباله در کوچه قصابان، دیزج، شهید زمانی، خضر، بلوار آزادگان و بلوار سید جمال الدین اسدآبادی و 4 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک مدنی، تپه حاج عنایت، حصار حاج شمسعلی و شهرک مدرس از دیگر موارد عملیات های اطفاء حریق بوده است.

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: ساعت 20و 24 دقیقه خودروی عملیاتی ایستگاه شماره 15 که جهت انجام عملیات اطفاء حریق به محله خضر اعزام شده بود در خیابان توسط تعدادی از نوجوانان و جوانان با مواد محترقه دست ساز مورد حمله قرار گرفت و از چند قسمت دچار خسارت گردید.

 

وی با اشاره به انجام  4 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان رسالت، عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز خودرو در بلوار الغدیر، عملیات امداد و نجات در حادثه انفجار مواد محترقه در خضر و مهار حیوانات در اظهار کرد: تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک توسط آتش نشان انجام شده است.

 

محمدرضا بیاناتی با اشاره به نجات 2 نفر در عملیات های 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان تصریح کرد: 100 آتش نشان در قالب 26 گروه عملیاتی،  امدادرسانی به شهروندان را در شب چهارشنبه  آخر سال به عهده داشتند.

 

لازم به ذکر است براساس گزارش مرکز فوریت های پزشکی در حوادث شب گذشته 94 نفر در استان همدان دچار مصدومیت شده اند که 72 مورد آن  در حریم شهر همدان بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان