اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1396 - 10:47   |   کد مطلب: 28676
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد:
انجام 604 بازدید از اماکن همدان جهت اجرای طرح پایش سطح ایمنی
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه از آغاز سال 96 در اجرای طرح پایش سطح ایمنی اماکن 604مورد بازدید از مراکز اداری، تجاری، درمانی ، اقامتی، تجمعی، مراقبتی، آموزشی و... انجام شده است تصریح کرد: گزارش بازدید و دستورالعمل ایمنی به مراکز مذکور اابلاغ شد که باید توسط متولیان آن اجرایی شود.

به گزارش صبح الوند، محمدرضا بیاناتی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این سازمان با هدف پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از حوادث به ویژه حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال اجرای طرح آموزش چهره به چهره دانش آموزان را آغاز کرده است.

 

وی تصریح کرد این طرح  که از 23 بهمن آغاز و تا اخرین چهارشنبه سال ادامه خواهد داشت در مرحله اول دانش آموزان مقطع ابتدایی را تحت آموزش قرار خواهد داد.

 

بیاناتی اظهار کرد: مرحله اول این طرح از مدارس مقطع ابتدایی ناحیه 1 همدان آغازشده و درادامه مناطق و مقاطع دیگر آموزشی را نیز در برخواهد گرفت.

 

 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با تاکید بر اهمیت آموزش و پیشگیری در برنامه های این سازمان از آموزش 84178 نفر از شهروندان درده ماهه اول سال 96 خبر داد و افزود: این آموزش ها بطور مستمر و در تمام طول سال ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه از آغاز سال 96 در اجرای طرح پایش سطح ایمنی اماکن 604مورد بازدید از مراکز اداری، تجاری، درمانی ، اقامتی، تجمعی، مراقبتی، آموزشی و... انجام شده است تصریح کرد: گزارش بازدید و دستورالعمل ایمنی به مراکز مذکور اابلاغ شد که باید توسط متولیان آن اجرایی شود.

 

محمدرضا بیاناتی  با اشاره به  اینکه 136 مورد بازدید از اماکن اسکان مسافران  و ارایه  توصیه های ایمنی به مسافران و متولیان این مراکز درسال 96تاکید کرد: این روند در روزهای پایانی سال وتعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان