اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1396 - 9:13   |   کد مطلب: 28793
رئیس اتاق اصناف همدان گفت: طبق اعلام مسئولین کشوری نمایشگاه بهاره به هیچ عنوان در استان ها برگزار نخواهد شد.

احمد گازرانی  در گفت و گو با صبح الوند، از جمله دلایل برگزار نکردن نمایشگاه بهاره را راکد بودن کسب و کار در بازار  عنوان کرد و افزود: در این راستا آنچنان فروشی در بازار نداریم که بخواهیم در کنار آن نیز  برای تنظیم بازار نمایشگاه برگزار کنیم.

 

وی با بیان اینکه قیمت مناسب در تنظیم بازار هم به نفع مصرف کننده و هم به نفع مردم است بیان داشت: یک زمانی پیش می آید که استقبال خرید در بازار بالا می رود نیاز به این است که بحث تنظیم بازار و نمایشگاه بهاره برپا شود اما امسال اینگونه نیست.

 

رییس اتاق اصناف همدان در این راستا با تاکید بر اینکه در سال جاری اکثر جنس های تولید کنندگان و مغازه داران در انبار ها دپو شده و فرو ش نمی رود اضافه کرد: در این میان اصناف و صنوف به هیچ عنوان راضی به برگزاری نمایشگاه  نیستند و این در حالی است مسئولین کشوری تصمیم گرفتند به هیچ عنوان نمکایشگاه بهاره در همدان و سایر استان ها برگزار نشود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه در برگزاری نمایشگاه 200 غرفه بیشتر نمی شود حضور داشته باشند افزود: در زمان برگزاری نمایشگاه یک بار روانی برای 30 هزار واحد صنفی ایجاد می شود که نمی توانند کالاهایشان را بفروشند و همین مهم نیز سبب ناراضایتی صنوف  در برگزاری نمایشگاه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اصناف، بازاریان نیز در برگزاری نمایشگاه بهاره مخالفت شدیدی دارند اظهار کرد: : در این شرایط زمانی با توجه به رکود بازار هر دستگاهی که تصمیم به برگزاری نمایشگاه بگیرد کمر به این بسته که صنوف را از پای در بیاورد و لطمه ای به صنوف و بازار وارد کند.

 

*برگزاری نمایشگاه بدون  برنامه ریزی با اصناف لطمه شدیدی به استان وارد خواهد کرد

 رییس اتاق اصناف با اشاره به اینکه در برگزاری بسیاری از نمایشگاه ها اصناف رضایت نداشته و با آن ها همراه نبوده است اظهار کرد: متاسفانه هیچ گونه نظارتی بر روی این نمایشگاه ها نخواهد بود به گونه ای که واحدهای صنفی که در آن شرکت می کنند اکثریت دستفروش و شهرستانی هستد و تابع همدان نیستند و در این راستا نیز جنس های با کیفیت در اختیار مردم قرار نمی دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان