اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. اسفند 1395 - 22:00   |   کد مطلب: 24145
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان:
نمایشگاه فروش بهاره در همدان برپا می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از برپایی نمایشگاه فروش بهاره ( عرضه مستقیم کالا ) از ۱۶ تا ۲۰ و به مدت پنج رو ز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان خبر داد.
نمایشگاه فروش بهاره در همدان برپا می‌شود

به گزارش صبح الوند، حسین الماسی با اشاره به اینکه در این دوره از نمایشگاه تعداد 250 واحد به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه بر عهده اتاق اصناف استان همدان بوده و ثبت نام از مشارکت کنندگان نیز، توسط اصناف صورت گرفته است.

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه کارخانه‌های تولیدی نیز حضور داشته که از جمله آنها شرکت سحر و پگاه هستند.

الماسی محصولات قابل ارائه را شامل پوشاک، کیف، کفش، لوازم بهداشتی، خاروبار، شیرینی، مرغ، ماهی، گوشت و صنایع دستی مرتبط با موضوع نمایشگاه دانست.

عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان در خصوص قیمت واگذاری محصولات گفت:  قیمت‌گذاری توسط کارشناسان 3 نفره متشکل از اصناف، اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

وی در خصوص کیفیت محصولاتی که در نمایشگاه ارائه می‌شود نیز گفت: اتاق اصناف همدان تمام تلاش خود را کرده تا از ارائه محصولات کم کیفیت و قاچاق توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه بهاره جلوگیری به عمل آید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان بیان کرد: کارشناسان بهداشت و نماینده تعزیرات حکومتی نیز در غرفه بازرسی اتاق اصناف مستقر خواهند بود.

وی ساعت بازدید نمایشگاه را 10:30 تا 20:30 اعلام و عنوان کرد: در روزها برپایی نمایشگاه بهاره 2 تیم بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس از طرف اتاق اصناف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان حضور دارند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان