اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1396 - 23:04   |   کد مطلب: 28789
رئیس منابع طبیعی همدان گفت: در روز درخت‌کاری ۱۲هزار اصله نهال رایگان برای کاشت در همدان توزیع می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، رضا الوندی امروز در جلسه اقتصاد کشاورزی و تنظیم بازار شهرستان همدان اظهار داشت: از 15 تا 21 اسفندماه هفته منابع طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن درخت‌کاری از جمله برنامه‌های این هفته است، افزود: 12 هزار اصله به‌صورت نهال رایگان برای کاشت بین دهیاران، اعضای شورای اسلامی، نواحی صنعتی و غیره توزیع می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه موضوع نظارت بر بازار شب عید و تأمین مایحتاج مردم از جمله موارد مورد توجه است، اظهار داشت: این موضوع به‌سبب حساسیت نیازمند نظارت بیشتر توسط دستگاه‌های نظارتی است.

وی با اعلام اینکه "همواره شکایت‌های متعددی از بازار به دست ما می‌رسد"، افزود: در برخی از موارد این شکایات به‌علت نارضایتی مردم است که بایستی نظارت‌ها بیشتر و بهتر شود.

رضا زمانی با تأکید بر اینکه نظارت دقیق‌تر دستگاه‌های نظارتی بر بازار در ایجاد ثبات بسیار مؤثر است، تصریح کرد: بایستی تیم‌های نظارتی برای نظارت بر بازار در نظر گرفته شده و در این ایام پایانی سال و خریدهای نوروزی نظارت‌ها تشدید شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین گوشت و مرغ در همدان وجود ندارد، ابراز کرد: در شهرستان همدان 117 تن برنج هندی و 50 تن برنج تایلندی عرضه شده است.

زمانی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی متولی تأمین میوه شب عید شده است، افزود: تنظیم بازار برای کمک به مصرف‌کنندگان است و مردم به‌عنوان مصرف‌کننده از دستگاه‌های نظارتی انتظار دارند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی روستائیان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران ابراز کرد: این نمایشگاه برای سومین بار از 15 الی 18 اسفندماه دایر و فرصت خوبی برای معرفی توانمندی روستائیان همدان است.

وی با اشاره به اینکه از سراسر کشور در این نمایشگاه غرفه دارند، اظهار داشت: امسال سال سوم برگزاری این نمایشگاه در سطح ملی است و استان همدان هم محصولات و توانمندی‌هایی روستاییان را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان