اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1396 - 11:17   |   کد مطلب: 28787
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان:
پرداخت 775 سری جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج در ده‌ماهه سال جاری
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: 775 سری جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج در ده‌ماهه سال جاری به افراد تحت حمایت کمیته امداد همدان پرداخت‌شده است.

به گزارش صبح الوند، جعفر هاشمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان بیان کرد: از ابتدای سال جاری 775 سری کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به دختران و پسران پشت نوبت پرداخت‌شده است.

 

وی اعتبار پرداخت‌شده برای کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج را دو میلیارد و 309 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 863 میلیون تومان از اعتبارات داخلی امداد، 473 میلیون تومان از مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری‌شده و 972 میلیون تومان نیز از اعتبارات دولت پرداخت‌شده است.

 

هاشمی همچنین به هزار و 996 سری جهیزیه بااعتبار پنج میلیارد و 422 میلیون تومان که در سال گذشته به مددجویان اهدا شد اشاره کرد و ادامه داد: جهیزیه‌های اهدا شده شامل اقلام و وسایل ضروری شروع یک زندگی مانند اجاق‌گاز، فرش، یخچال، لباسشویی و وسایل آشپزخانه است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان بابیان اینکه 205 جوان مددجو پشت صف دریافت جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج قرار دارند، گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک خیران شرایط ازدواج این جوانان را آسان‌تر کنیم.

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان