اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. دى 1396 - 8:42   |   کد مطلب: 28035
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان:
پرداخت کمک هزینه ازدواج به 599 عضو تحت حمایت کمیته امداد
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان با اشاره به نقش بسیار سازنده ازدواج در زندگی فردی و اجتماعی هر فرد، گفت: در سال جاری به 599 نوعروس و نو داماد تحت حمایت، جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج پرداخت‌شده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان

به گزارش صبح الوند، جعفرهاشمی مبلغ جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج پرداخت‌شده در هشت‌ماهه سال جاری را، یک میلیارد و 657 میلیون تومان به 559 نفر اعلام کرد.

 

وی بابیان اینکه امروز موانع و مشکلات بسیاری بر سر راه دختران و پسران دم بخت وجود دارد، گفت: کمک به ازدواج جوانان نیازمند و فرزندان مددجوی تحت حمایت یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد است که از طریق پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه به دختران و کمک‌هزینه ازدواج به پسران، برگزاری جلسات آموزش مهارت‌های زندگی و انجام مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج انجام می‌شود.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان با اشاره به این مطلب که هدف از خدماتی که کمیته امداد به زوج‌های جوان ارائه می‌دهد، داشتن ازدواج‌هایی موفق و پایدار شدن زندگی مشترک است، گفت: کمترین آمار طلاق و جدایی مربوط به جامعه هدف کمیته امداد است که این مهم در سایه توجه به آموزش و مشاوره‌های تخصصی به این عزیزان محقق شده است.

 

جعفر هاشمی گفت: در حال حاضر 30 هزار و 32 زن سرپرست خانوار نیز تحت حمایت کمیته امداد همدان هستند و از خدمات این نهاد بهره می‌برند.

 

وی همچنین به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار تحت حمایت نیز اشاره کرد و گفت: کمیته امداد به هر زن سرپرست خانواری که قصد ازدواج مجدد داشته باشد نیز، کمک‌هزینه ازدواج پرداخت می‌کند و می‌تواند از خدمات دیگر این نهاد مانند تسهیلات اشتغال باهدف کمک به اشتغال‌زایی نیز بهره‌مند شود.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه 512 نوعروس و نو داماد تحت حمایت در نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج و هدیه ازدواج هستند، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و یا شماره‌گیری #081*8877* و واریز مبلغ موردنظر کمک‌های خود را برای شروع یک زندگی ساده برای جوانان فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان