اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. بهمن 1396 - 14:15   |   کد مطلب: 28356
معاون سرمایه گذاری وبرنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور:
واگذاری 550 طرح به بخش خصوصی در استان همدان
معاون سرمایه گذاری وبرنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور و معین استان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی با اعلام اینکه استان برای خصوصی شدن اقتصاد اقدام کرده است گفت: در یک شاخص اقتصاد مقاومتی ، استان ۵۵۰ طرح را به بخش خصوصی واگذار کرده که نشان ازافزایش ۳۰۰ درصدی در این حوزه داشته است
قرارگاه اقتصاد مقاومتی

به گزارش صبح الوند، اوحدی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی ضمن ابلاغ سلام دکتر جهانگیری و دکتر مونسان را به استاندار و مجموعه مدیران استان افزود: انسجامی که در استان همدان بین مجمع نمایندگان و مجموعه مدیران وجود دارد، خروجی آن اتفاقات خوب در است.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آنچه خوبان همه دارند، استان همدان تنها دارد افزود: آنچه برای سال ۹۶ استان همدان هدفگذاری شده بود، استان به آن اهداف دست یافته یا ورای آن را دنبال می کند.

 

اوحدی با بیان اینکه استان  همدان با دستیابی به هدفی که در اشتغال دارد ، می تواند به رتبه دوم اشتغال کشور برسد تاکید کرد: ظرفیتهای استانی و ظرفیت منابع انسانی و پیگیری های همدان بسیار خوب است و توانسته منابع بسیاری را جذب کند.

 

وی با توجه به نزدیکی استان همدان به کشورعراق با بیان اینکه می توان از مزیت صادرات به عراق نیز استفاده کرد گفت: ظرفیت گردشگری در استان همدان در همه حوزه ها وجود دارد و اگر با قطب های گردشگری مقایسه شود، به مراتب در همه حوزه ها ظرفیت کافی وجود دارد.

 

معاون سرمایه گذاری وبرنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور و معین استان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی  با اشاره به اینکه برای همدان در سال  ۲۰۱۸ باید موضوع سازی و تولید موضوع شود اظهار کرد: درکشور ما مبلغ ۲۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به گردشگری اختصاص یافته است که می توان با توجه به ظرفیت های استان و نظ  استاندار برای اجرای طرح های گردشگری ازاین تسهیلات استفاده کرد.

 

اوحدی با بیان اینکه آنچه دراقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری بوده ، در استان همدان نیزتحقق یافته است بیان کرد: در این راستا اقدامات انجام شده را به دکتر جهانگیری منتقل خواهم کرد.

 

وی همچنین با اعلام اینکه استان برای خصوصی شدن اقتصاد اقدام کرده است اظهار کرد: در یک شاخص اقتصاد مقاومتی ، استان ۵۵۰ طرح را به بخش خصوصی واگذار کرده که نشان ازافزایش ۳۰۰ درصدی در این حوزه داشته است.

 

وی در پایان با بیان اینکه تلاش شما و شاخص های شما بیانگر این است که شما خادمین دلسوزی برای مردم هستی گفت: این حق مردم است که خادمینی متعهد داشته باشند، زیرا برای ارتقای نظام و ارزش های جمهوری اسلامی خون دلها خورده اند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان