اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1396 - 20:00   |   کد مطلب: 27941
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون در خصوص واگذاری انشعابات به مناطق محروم مصوب شده است گفت:نمیتوانم تحمل کنم در فصل سرما هیچ خانواده ای بدون انشعابات باشد و با کم کاری مسئولان دراین خصوص برخورد جدی خواهم کرد.
حاجی بابایی

حمیدرضا حاجی بابایی  در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه در فصل سرما نباید هیچ خانواده ای بدون انشعابات باشد گفت: به هیچ وجه نمیتوانم این موضوع را تحمل کنم  و این امر باید در اولویت کاری همه مسئولان و حتی خانه به خانه بررسی شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته بازدیدهایی از مناطقی که دارای انشعاب نبودند صورت گرفت گفت: در این بازدیدها متوجه شدیم که حدود 2000 خانوار در سطح شهر انشعابات آب، برق و گاز ندارند.

 

وی اظهار کرد: دراین خصوص استاندار قول مساعد جهت پیگیری مشکل را دادند اما خلاهای قانونی نگذاشت کار پیش برود و ما پارسال خجالت زده مردم شدیم.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه امسال دیگر قانون در خصوص واگذاری انشعابات مصوب شده است گفت: در سال گذشته وجود خلاهای قانونی مانع از پیشرفت کار شد اما با پیگیری ها قانون واگذاری انشعابات اصلی به مردم مناطق محروم مصوب قانونی شد و جهت اجرا به دستگاههای ذیربط ابلاغ شد.

 

وی با بیان اینکه دیگر مانعی قانونی در واگذاری انشعابات نداریم گفت: با این وجود ما شاهد بودیم که جدیت کافی در این امر از سوی مسئولین وجود ندارد به همین دلیل گروهی را شخصا تا رسیدن به نتیجه قطعی مامور رسیدگی به این امر نمودم.

 

حاجی بابایی در پایان با تاکید براینکه با هر گونه کم کاری در خصوص واگذاری انشعابات به شدت برخورد خواهم کرد گفت: جای شرمساری است که مسئولی با تمام امکانات در خانه گرم خود باشد، اما در جایی دیگر فردی به دلیل محرومیت از ابتدایی ترین امکانات هم بهره مند نباشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان