اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آذر 1396 - 12:50   |   کد مطلب: 27654
دبیر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی مهمترین وظیفه یک دانشجوی انقلابی را عدالتخواهی دانست و افزود: متاسفانه برخی از جناح بندی های سیاسی تشکل های دانشجویی که به نوعی یکبار مصرف هستند تحت الشعاع قرارداده و آنان را از هدف اصلی خود دور کرده است.

محمد صادق تمهیدی در گفتگو با صبح الوند، به نقش مهم جنبش های دانشجویی از ابتدای شکل گیری انقلاب پرداخت و گفت:  جنبش های دانشجویی از ابتدای انقلاب فعالیت خود را با روحیه عدالت خواهی، استکبار ستیزی و مبارزه با اشرافی گری  آغاز و تاکنون عملکرد مثبت  و قابل توجهی داشته اند.

 

*یک دانشجوی انقلابی خود را در مقابل کل جامعه مسئول میداند

دبیر قرارگاه شهید همدانی افزود: یک دانشجوی انقلابی که امروز در دانشگاه تحصیل می کند  و عَلَم عدالتخواهی را در دست گرفته ، وظیفه خود را فقط تحصیل نمیداند،  بلکه خود را در مقابل کل جامعه و جهان مسئول میداند.

 

وی تصریح کرد: بی تفاوت نبودن یک دانشجو نسبت به محیط اطرافش یکی از ویژگی های بارز یک دانشجوی انقلابی است.

 

تمهیدی  با بیان اینکه جنبش دانشجویی مهمترین ذات خود را عدالتخواهی میداند گفت: متاسفانه بحث سیاسی کاری و جناح بندی تازه برخی  از مسئولین عملکرد بعضی از تشکل های که به نوعی تشکل های یکبار مصرف هستند  تحت شعاع قرار داده و آنها را وارد جناح بندی های سیاسی کرده است.

 

وی در ادامه به نقش مثبت قرارگاه دانشجوی شهید همدانی در سطح استان پرداخت و گفت: در راستای رسیدن به عدالتخواهی که ذات جنبش دانشجویی است جلساتی به همراه شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان با شورای شهر داشته ایم و این جلسات با سایر مسئولین استان هم تداوم خواهد داشت.

 

*قرارگاه دانشجویی شهید همدانی الگویی برای تمام کشور خواهد شد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: به نظر بنده اگر همین کار  جنبش دانشجویی استان همدان پیگیری و تداوم داشته باشد این یکی از کارهای بزرگ در سطح کشور و الگویی برای استانهای دیگر خواهد شد.

 

وی در پایان به انتقاد از برخی از تشکل های دانشجویی که بازیچه احزاب شده اند پرداخت و  افزود: مادر قرارگاه دانشجویی شهید همدانی به دنبال آن هستیم که به به یک جنبش دانشجویی اصیل انقلابی برسیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان