اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آذر 1396 - 10:23   |   کد مطلب: 27573
جانشین دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان همدان:
جشنواره بین المللی تئاتر کودک نشاط معنوی را ترویج دهد
جانشین دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان همدان برگزاری جشنواره تئاتر کودک را خواسته عموم مردم همدان عنوان کرد و گفت: این جشنواره باید نشاط معنوی را ترویج دهد.
تئاتر کودک

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، محمدجواد بیات صبح جمعه در جلسه مشترک کمیته‌های امر به معروف و حراست جشنواره تئاتر کودک با بیان اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود، اظهار داشت: برگزاری جشنواره خواسته عموم مردم است.

محمد جواد بیات با اشاره به اینکه انجام امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، عنوان کرد: همه دستگاه ها باید شرایط امر به معروف و نهی از منکر را درجامعه فراهم کنند.

وی عنوان کرد: در برگزاری این جشنواره باید نشاط معنوی در کنار نشاط اجتماعی ایجاد شود.

رئیس کمیته حراست بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این جلسه بر صیانت از ارزش‌های اسلامی- ایرانی در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

مهدی زین‌العابدینی با تأکید بر اینکه اعضای این دو کمیته به وظایف خود آشنایی دارند، اظهار داشت: این دو کمیته با تعامل، پاسدار خون شهدا، و منویات مقام معظم رهبری و ارزش‌های اسلامی - ایرانی هستند.

وی عنوان کرد: جلسات مختلف برای اعضاء برگزار شده و نکات لازم در مورد وظایف تشریح شده است.

مسئول کمیته امر به معروف نیز در ادامه این جلسه گفت: همه اعضا این کمیته، عامل به مصالح دین و اخلاق هستند.

حسین رستمی افزود: هدف از ایجاد کمیته امر به معروف فرهنگ‌سازی و اشاعه و ترویج فرهنگ تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان