اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آذر 1396 - 14:12   |   کد مطلب: 27564
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برجام ازمونی شکست خورده برای ملت ایران است گفت: با وجود اینکه در برجام شکست خورده ایم چرا برخی برای مذاکره های بعدی حرص میزنند.
در مذاکره های بعدی امنیت هم از دست خواهیم داد

به گزارش صبح الوند، محمدحسین صفارهرندی در نخستین همایش منادیان فرهنگ استان همدان، بر اهمیت ضرورت شناخت فرهنگ بسیجی پرداخت و گفت:  بسیجی بودن یعنی امادگی برای فدای شدن و فقط مختص صحنه های جنگ نیست.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امام علی(ع) در لیله المیت به خوبی خصوصیات یک فرد بسیجی را از خود نشان داده است.

 

صفار هرندی با اشاره به اینکه بسیاری از فرماندهان جنگ ما همچون شهید حسن باقری به دلیل پرورش در مکتب بسیجی به یک نابغه نظامی تبدیل شده بودند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه یک بسیجی باید از هیچ چیزی هراس نداشته باشد گفت: ترس نداشتن از خطر ویژگی بارز یک بسیجی است و این هست که آن را بسیجی میکند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اتفاقات سوریه گفت: دراین خصوص رهبرانقلاب فرمایشات لازم رادر خصوص حمایت از سوریه داشتند اما برخی در این خصوص شبهه وارد و مقاومت نمودند.

 

وی افزود: ما کسانی را میبینیم که مخالف حمایت از سوریه بودند اما حال در مراسم های تقدیر از مدافعان حرم حضور می یابند.

 

صفار هرندی با بیان اینکه یک بسیجی باید منطبق با دستورات رهبری و ولایت کار را پیش ببرد گفت: وقتی رهبری میگوید ساکت باشید باید سکوت بود و در مواقع معکوس باید فریاد زد .

 

وی با انتقاد از اینکه برای چه برخی برای ادامه مذاکرات حرص میزنند گفت: در این صورت دیگر باید تمام قدرت خود را خرج این مذاکره کنیم و در نهایت علاوه براینکه سودی نداشته باشد آن را بر سرمان میکوبند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: برخی روزنامه های مزدوران برای امنیت راهکارهایی همچون برجام دو، سه می دهند و میخواهند بلای عراق را بر سرما بیاورند.

 

وی با بیان اینکه برجام ازمونی شکست خورده برای ایران است افزود: ایا شما نبودید که قول دادید مشکلات مردم و کسب و کار حل خواهد شد پس چرا هیچ اتفاقی نیفتاد و مطمئنا در مذاکره های بعدی امنیت و استقلال هم از دست خواهیم داد.

 

صفار هرندی درادامه بر اهمیت نقش رهبری در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: اگر رهبری نباشد خیلی از افراد ترسو مملکت را نابود خواهند کرد و پایبندی به تعهدات رهبری در زمانهای سخت مشخص خواهد شد.

 

وی در پایان بر نقش تفکر بسیجی بر پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: اگر تفکربسیجی در کشور حاکم باشد بسیاری از مشکلات اقتصادی و نیازهای کشور حل خواهد شد همانگونه که تاکنون این اتفاق افتاده  است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان