اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آبان 1396 - 22:19   |   کد مطلب: 27433
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد:
واگذاری بازسازی ۳۲ روستا در منطقه «ازگله» به بسیج سازندگی همدان
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در حال حاضر از سوی بسیج سازندگی کشور بازسازی ۳۲ روستا در منطقه «ازگله» به بسیج سازندگی سپاه همدان واگذار شده است.
ازگله و سپاه

به گزارش صبح الوند، شهرام صادقی با اشاره به آمادگی اقشار بسیج همدان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان افزود: تاکنون نزدیک به ۶۰ کامیون، ۲۵ وانت‌بار  و نیسان کمک‌های مردمی شامل مواد غذایی، جیره خشک، نان، آب‌معدنی، لباس گرم، وسایل گرمایشی و غیره توسط سپاه همدان به منطقه ارسال‌شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی همدان بابیان اینکه تاکنون بخشی از کمک‌ها به‌صورت نقدی جمع‌آوری‌شده تا در ساخت‌وساز منازل مسکونی مورد استفاده قرار گیرد، بیان کرد: در حال حاضر گروه‌های بسیج جامعه پزشکی در منطقه مستقرشده و از طریق بهداری‌ها   به مردم آسیب‌دیده خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

وی افزود: گروه‌های فنی مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) نیز در منطقه مستقرشده و در حال ارزیابی از منطقه و میزان خسارات وارد به منازل مسکونی هستند تا پس از برگزاری جلسه هماهنگی، اقدام به بازسازی و یا ساخت منازل جدید برای زلزله‌زدگان کنند.

 

صادقی عنوان کرد: در حال حاضر از سوی بسیج سازندگی کشور بازسازی ۳۲ روستا در منطقه ازگله که محل مأموریتی تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) نیز هست به ما واگذارشده است.

 

وی با اشاره به‌احتمال بارش باران در روزهای آینده عنوان کرد: در حال توزیع کانکس بین زلزله‌زدگان هستیم و چون با محدودیت در این عرصه روبه‌رو هستیم با توزیع پلاستیک و نایلون و پوشاندن چادرها با آنها باید مانع از نفوذ آب به داخل آنها شویم.
 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان