اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آبان 1396 - 23:46   |   کد مطلب: 27318
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان:
۱۳۵ هزار هکتار از اراضی همدان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: ۱۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان همدان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده‌ است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، علی‌اصغر نقی‌ئی ظهر دوشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت منابع آبی محسوس است و در این راستا مدیریت مصرف درست آب در حال پیگیری است، عنوان کرد: اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، کانال‌ها، قنوات، لوله‌گذاری و انتقال آب از جمله برنامه‌ها برای مدیریت مصرف آب است.

نقی‌ئی با بیان سالانه ۱۰ هزار هکتار از اراضی مستعد استان همدان به سیستم نوین آبیاری مجهز می‌شود، افزود: در سال جاری حدود ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۶ تا ۸ درصد از منابع ملی برای اجرای طرح آبیاری نوین در استان همدان جذب شد.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان با اشاره به اینکه ۱۳۵ هزار هکتار از اراضی استان همدان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده‌ است، ادامه داد: امسال ۱۱۰ میلیارد تومان از منابع یارانه‌دار در قالب تسهیلات برای کشاورزان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۴۸ هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی و فعالیت‌های مختلف تولیدی در کشور صرف شده و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.

نقی‌ئی با یادآوری اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان پرونده متقاضی دریافت تسهیلات بانکی در استان همدان آماده شده است، گفت: امسال در بخش کشاورزی استان همدان ایجاد ۳ هزار و ۶۰۰ نفر شغل تعهد شده است.

وی گفت: طی ۷ ماه نخست سال‌ جاری یک هزار و ۸۵۰ نفر شغل در بخش کشاورزی استان همدان ایجاد شده است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان پرونده در بخش اعتبارات روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر در استان همدان در زمینه گلخانه آماده شده است، افزود: یک پرونده مربوط به ۲۰ هکتار گلخانه با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آماده دریافت تسهیلات است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان