اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1396 - 20:46   |   کد مطلب: 27243
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد
کاهش 2 تا 5 درجه‌ای دما در همدان/بارش باران در مسیر زوار
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از کاهش 2 تا 5 درجه‌ای دما طی امروز و فردا در همدان خبر داد .
کاهش دما در همدانی

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج‌همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه‌ابری تا تمام‌ابری در برخی ساعات بارش باران، گاهی غبار رقیق و در بعدازظهر افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود . 

وی با بیان اینکه این وضعیت تا صبح فردا ادامه دارد، تصریح کرد: از فردا تا روز دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با بارش پراکنده غبار محلی خواهد بود . 

پیرتاج‌همدانی با بیان اینکه از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه جوی پایدار و هوایی نسبتا آفتابی بر استان حاکم خواهد شد، گفت: دیروز سرعت وزش باد در اسدآباد به 72 کیلومتر بر ساعت و در همدان به 64 کیلومتر بر ساعت رسیده است . 

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته حداقل دمای همدان 10 درجه سانتیگراد و حداکثر آن 20 درجه سانتیگراد گزارش شده است، خاطرنشان کرد: گل‌تپه با حداقل دمای 8 درجه سانتیگراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان و قهاوند با دمای 22 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرستان استان بوده است . 

این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان برای رفاه حال زائران اربعین در زمینه وضعیت هوای همدان تا مهران اظهار کرد: امروز در این مسیر بارش باران و گاهی غبار رقیق خواهیم داشت و در بعدازظهر با افزایش سرعت وزش باد مواجه می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان