اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آذر 1396 - 16:43   |   کد مطلب: 27658
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بارش باران و ریزش برف که از بامداد امروز (پنجشنبه) در این استان آغاز شد، اواخر امشب از همدان خارج می شود.
بارش برف در همدانی

به گزارش صبح الوند، شهرام حکیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان همدان انتظار می رود بارش باران و ریزش برف تا امشب همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: بارش های ثبت شده تا صبح امروز در همدان (فرودگاه) چهار میلی متر ، نهاوند و تویسرکان پنج میلی متر، فامنین، بهار و قهاوند یک میلی متر و اسدآباد 6 میلی متر گزارش شده است.

 

حکیمی ادامه داد: از روز جمعه و شنبه هفته آینده دمای هوا به طور محسوس و حداقل تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

 

وی افزود: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 2 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 17 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

 

وی گفت: سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته با یک درجه سانتیگراد زیر صفر مربوط به گل تپه گزارش شده است و بیشترین دمای ثبت شده در این مدت نیز مربوط به بهار با 19 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان