اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آبان 1396 - 14:11   |   کد مطلب: 27215
رئیس هیئت کشتی استان‌همدان گفت: کشتی گیران آزادکار همدانی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور به فدراسیون کشتی معرفی شدند.

به گزارش صبح الوند، علی رحیمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات کشتی قهرمانی کشور از امروز تا ۱۲ آبان ماه در لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: حامد کوکبی، علی صفاری و علی‌محمد بیات به‌عنوان مربی و مصطفی یونس نیا به‌عنوان سرپرست تیم همدان را همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان‌همدان با اشاره به اسامی آزاد کاران گفت: ترکیب تیم کشتی آزاد همدان را در وزن ۵۷ میثم فیروزآبادی، در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اسدی پور و علیرضا جعفری، در ۶۵ کیلوگرم مرتضی فرزین‌فر، در ۷۰ کیلوگرم حسن قاسمی و در وزن ۷۴ کیلوگرم احسان عبدالملکی تشکیل می‌دهند.

رحیمی فر عنوان کرد: همچنین در وزن ۷۹ کیلوگرم عباس یزدانی، در ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی، در وزن ۹۲ کیلوگرم هادی وفایی، در وزن ۹۷ کیلوگرم دانیال شریعتی از همدان و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مهران میرزایی و ابوالفضل بربط دیگر کشتی گیران همدانی اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هیئت کشتی به اقدامات کوتاه‌مدت خلاصه نشده و برای ارتقا کشتی همدان برنامه‌های بلندمدتی نیز در دستور کارداریم، بیان کرد: استعدادیابی توجه به تیم‌های پایه و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های بزرگ‌سالان کشتی همدان از اهم برنامه‌های بلندمدت هیئت کشتی استان‌همدان است.

رئیس هیئت کشتی استان‌همدان عنوان کرد: در این راه برگزاری مسابقات لیگ سراسری نوجوانان، لیگ داخلی استان و میزبانی از مسابقات چندجانبه با حضور تیم‌های قدرتمند استان‌های کشور را در دستور کارداریم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان