اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. خرداد 1396 - 23:47   |   کد مطلب: 25281
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان:
۴ بانوی همدانی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شدند
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: چهار ورزشکار همدانی به پنجمین اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان پیوند اعضای کشور دعوت شدند.
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان

به گزارش صبح الوند،حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت ۴ ورزشکار همدانی به پنجمین اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان پیوند اعضای کشور اظهار داشت: نفرات نهایی تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و زنان پیوند اعضا برای اعزام به مسابقات جهانی از سوی مربیان معرفی شدند.

وی افزود: در تیم بانوان معصومه برجی، الهام محمدی تقدیر، بهاره بیگی، سمیه کریمی همگی از همدان به همراه صدیقه صفری، مهری اسکندری به این اردو دعوت‌شده‌اند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برگزاری مسابقه دارت به مناسبت آزادسازی خرمشهر گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر یک دوره مسابقه دارت ویژه کارکنان دولت در همدان برگزار شد.

چاروسایی عنوان کرد: در این مسابقه ۶۵ نفر از کارکنان دولت در خانه دارت استان همدان با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به نتایج این مسابقات بیان کرد: در پایان این مسابقات در بخش بانوان زهره حاجیلویی، اکرم جعفری و زینب قیاسی و در بخش آقایان محمدامین قهرمانی، رضا وفایی و وحید مستقیمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برگزاری مسابقات رزمی بانوان و پینگ‌پنگ آقایان در کبودرآهنگ گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، یک دوره مسابقات کیک بوکسینگ با حضور ۳۰ نفر ورزشکار نونهال و نوجوان خانم و یک دوره مسابقه پینگ‌پنگ با حضور ۱۵ نفر ورزشکار جوان آقا به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید محسن رستمی در محل سالن علی ابن ابیطالب (ع) روستای کوریجان برگزار شد.

چاروسایی عنوان کرد: در مسابقات کیک بوکسینگ طیبه رشیدی، مریم نجفی و طیبه عباسی در رده نونهالان و نگار ولد خانی و مهدیه صالحی در رده سنی نوجوانان و در مسابقات پینگ‌پنگ عمران جمشیدی، داوود مرادی و امید نوروزی به ترتیب به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان