اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. آبان 1396 - 12:54   |   کد مطلب: 27141
حاشیه‌ دیدار پرسپولیس و استقلال؛
برانکو یا ببر یا برو!
درحالی که انتظار می رفت وضعیت بلیت هایی که تماشاگران از قبل خریداری کرده بودند سروسامان بهتری پیدا کند اما هواداران دو تیم برای ورود به ورزشگاه به دردسر افتادند.
برانکو یا ببر یا برو!

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران از هفته دهم لیگ هفدهم از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* تعدادی از هواداران که از شهرستان برای دیدن دربی به تهران آمده بودند به شدت از وضعیت نابسامان ورزشگاه آزادی گلایه داشتند و معتقد بودند فدراسیون فوتبال باید برای این بازی حساس که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می کشاند تمهیداتی  بیاندیشد که هواداران اذیت نشوند.

* تعدادی از هوادران پرسپولیس با شعار «برانکو یا ببر یا برو» از سرمربی کروات خواستند همانند فصل گذشته بازی را به حریف واگذار نکند و این تیم را که شرایط خوبی ندارد شکست دهد.

 *با توجه به اینکه قرار بود هواداران ساعت ۱۲ وارد ورزشگاه شوند اما به دلیل ازدحام جمعیت، عوامل انتظامی یک ساعت زودتر در را باز کرده تا هواداران بتوانند به استادیوم وارد شوند.

* کری خوانی طرفداران دو تیم در بیرون از ورزشگاه باعث درگیری فیزیکی هواداران دو تیم شد که با دخالت نیروی انتظامی این غائله خاتمه پیدا کرد. عوامل انتظامی تلاش می کردند تا با برقراری نظم و انضباط هیچ مشکلی برای طرفداران دو تیم بوجود نیاید.

* هواداران سرخابی به شدت از نحوه چک کردن بلیت های این دیدار ناراضی بودند و اعتقاد داشتند باید گیت های بیشتری گذاشته شود تا مردم راحت تر بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

* عوامل انتظامی در ورودی گیت های بلیت فروشی، هواداران دو تیم را از یکدیگر جدا می کردند تا با هم درگیر نشوند.

* چند تن از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند فارغ از هیاهوی این دیدار در گوشه ای از  مجموعه ورزشی آزادی فوتبال گل کوچک به راه انداخته بودند و در آن هم برای یکدیگر کری می خواندند.

* عوامل انتظامی با وسواس هر چه تمام تر هواداران را بازرسی بدنی می کردند تا کسی مواد محترقه به داخل ورزشگاه نبرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان