اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. آبان 1396 - 12:48   |   کد مطلب: 27139
عضو شورای شهر همدان از ناهماهنگی شهردار با شورای شهر همدان انتقاد کرد و گفت: شورای دوره چهارم با مسائل احساسی برخورد می‌کرد.
شهرداری و اربعین

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حسین قراباغی عصر امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار کرد: از شهرداری همدان گزارش هزینه‌کرد برای اربعین سال گذشته خواسته شد که متاسفانه این گزارش ارائه نشد و امسال دنبال مصوبات برای هزینه‌کرد بابت اربعین هستند.

وی ضمن گلایه از ناهماهنگی شهردار همدان و اقدام بدون اطلاع اعضای شورای شهر همدان گفت: انتظار می‌رود شهردار همدان قبل از انجام اقداماتی همچون خدمات‌دهی برای اربعین در کشور عراق اعضای شورای شهر همدان را مطلع سازد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: شهردار همدان گاهی برای خالی نبودن عریضه مسائل را به شورای شهر همدان نیز اعلام می‌کند که این درست نیست، شهرداری همدان نباید شورای شهر را در تنگنا قرار داده و از آن بهره‌برداری خود را بکند.

وی با اشاره به اینکه رئیس شورای شهر به شهردار همدان بابت این عملکرد تذکر دهد، عنوان کرد: شهردار همدان برای یک روز مرخصی باید از شورای شهر اجازه بگیرد ولی متاسفانه برخی اقدامات که نیازمندنظر شوراست بدون اطلاع انجام می‌شود.

قراباغی اظهار کرد: متاسفانه در شورای شهر دوره چهارم رویه بدی گذاشته شد و آن هم احساسی برخورد کردن با مسائل بود که شهرداری نیز بر این اساس اقدام می‌کرد.

دیگر عضو دیگر شورای شهر همدان نیز با اشاره به اینکه شورای شهر همدان سیاستگذاران شهر هستند، گفت: امام حسین(ع) از یاران خود که حق الناسی بر گردن داشتند خواست تا برگردند حال با این رسم و آیین درست است که کارگران شهرداری همدان که حق آنها بر گردن مدیریت شهری است چندین ماه حقوق نگیرند و برخی منابع مالی شهرداری همدان در عراق هزینه شود.

اکبر کاووسی تصریح کرد: به این دلیل از پرداخت هزینه 60 میلیون تومانی شهرداری همدان برای خدمات دهی در ایام اربعین مخالف هستم.

ابراهیم مولوی رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه این هزینه برای خدمات‌رسانی به زائران امام حسین(ع) است، گفت: بخشی از نیاز مالی شهرداری توسط سازمان موتوری تامین شده است و این مبلغ نیازمند مصوبه شورای شهر همدان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان